با نگاهی به جدول مسابقات لیگ یک ، با نکته ی جالبی مواجه می شویم .

به گزارش " ورزش سه " ، هفته بیستم مسابقات لیگ یک در حالی به پایان رسید که صبای قم و راه آهن تهران به روند ضعیف خود ادامه دادند تا جزو گزینه های قطعی سقوط باشند.


اما نکته قابل توجه این است که از 5 تیم انتهایی لیگ یک ، 4 تیم سابقه حضور در لیگ برتر را دارند . تیم های شهرداری تبریز و ماشین سازی تبریز به ترتیب در رده 14 و  15جدول لیگ یک قرار دارند و از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند . ماشین سازی در لیگ برتر شانزدهم حضور داشت و شهرداری  در لیگ یازدهم نماینده تبریز در لیگ برتر بود .


اما دیگر تیم  گزینه ی قطعی سقوط  ، صبای قم است . تیم صبا در حالی که روزی نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا بود ، در حال حاضر  با 10 امتیاز در رده 17 جدول حضور دارد . مشکلات مالکیتی بر نتایج صبا تاثیر فراوانی داشته است .


 قعرنشین لیگ یک هم تیم ریشه دار و قدیمی راه آهن است . تیمی که روزی لقب بازیکن ساز و گربه سیاه استقلال و پرسپولیس را یدک می کشید ، هم اکنون با 4 امتیاز در قعر جدول مسابقات لیگ یک قرار دارد و حال و روز خوشی را سپری نمی کند .


وبلاگ داور ایرانی اجیرلو تبریز ,برتر ,حضور ,مسابقات ,جدول ,ماشین سازی ,جدول مسابقات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود تم و پس زمینه گوشی ناب فایلز اجناس فوق العاده درسیتون ❤❤❤محکوم به سکوت ❤❤❤ گروه پژوهشی و صنعتی پارسیان آریان amirbndsun