طریقه ی استفاده از جوش شیرین در سفیدی دندان گرداوری شد

 

طریقه ی استفاده از جوش شیرین در سفیدی دندان

 

شنیدن نام جوش شیرین شاید به ما حس پخت یک کیک را بدهد ، اما باید توجه داشته باشید که این ماده خواص درمانی بسیار بالایی را بخصوص در رابطه با زیبایی برعهده دارد ، زیبایی پوست یکی از رایج ترین مصارف این ماده خواهد بود. اما جوش شیرین علاوه بر چنین مصرفی ، در رابطه با سفید کردن دندان های شما هم ید طولانی خواهد داشت ، از دیرباز به چنین کاربردی شهرت دارد ، اما همانطور که می دانید اندازه و نحوه ی استفاده از آن برای جلوگیری از تخریب دندان های ما بسیار ضروری و مهم می باشد.

کمی آب جوشیده و عاری از هرگونه باکتری را کنار بگذارید و به اندازه چند قاشق چایخوری در داخل آب قرار دهید. به خوبی آب را به همراه جوش شیرین مخلوط نمایید ، در نهایت یک مخلوط غلیط همانند خمیردندان به دست خواهد آمد. این ماده را می توانید بر روی مسواک خود قرار دهید. حتما فراموش نکرده اید که مسواک خود یکی از عوامل می ست که باید هر چند ماه یکبار تعویض شود.

پس از آنکه بر روی مسواک قرار دادید می تواند به راحتی همانند یک خمیردندان البته از جنس جوش شیرین به سفید کردن دندان های خود بپردازید.اما مصرف زیاد این خمیر می تواند به صورت کلی مینای دندان شما را رو به تخریب سوق دهد و بهترین راه حل برای این کار یک یا دو بار مصرف آن در طول یک هفته خواهد بود. اگر مینای دندان شما از بین برود ، زردی دندان بر روی آن نفوذ خواهد کرد و امکان از بین بردن آن با روش های معمول کار سختی خواهد بود.

علاوه بر آن استفاده از خمیر جوش شیرین برای سفید کردن دندان ها ، همانند یک آنتی بیوتیک طبیعی می تواند عمل از بین بردن باکتری های مضر دهان را که برای تخریب دندان ها در کنار یکدیگر جمع شده اند ، همزمان انجام دهد.


سلامت دندان ,شیرین ,استفاده ,تواند ,مسواک ,ماده ,کردن دندان ,مینای دندان ,قرار دهید ,تخریب دندان ,سفیدی دندان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چت روم|لیس گپ|سون چت|چت روم سون هر چی که بخوای هر چی که بخوای عایق رطوبتی ایزوگام جدیدترین موزیک ها سعید رزانسری tavanno خرید و فروش انواع فلزیاب های برتر جهان09197977577