نصب کولر در کانکس و کانتینر : یکی از خدمات مهم شرکت آربی کانکس نصب کولر در کانکس می باشد . در فصل های گرم سال با گرم شدن هوا داخل کانکس نیز گرم می شود برای جلوگیری از این امرمی توان اقدام به نصب کولر در داخل کانکس کرد .

نصب کولر در کانکس

نصب کولر در کانکس و کانتینر در آربی کانکس

چون کانکس ها اکثرا در مناطق دور افتاده و محروم و جاده ها نصب می شود در فصل گرم سال نیاز به نصب کولر از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود . کولر یک کانکس می تواند بر سقف یا روی کانکس نصب گردد . هچنین کولرهای کانکس شرکت آربی کانکس با دارا بودن کاور بیرونی از نفوذ باران و برف به داخل کولر جلوگیری میکند . از نکات حائز اهمیت در کولر های کانکس مقاومت بدنه و عایق کاری کانکس می باشد .

برای گرم نبودن داخل هوای کانکس همچنین می توان اقدام به نصب  کولر گازی اسپیلیت و یا معمولی کرد و داخل کانکس را در فصل گرم سال خنک و دلپذیر کرد . از ویژگی های مهم شرکت آربی کانکس نصب و ارائه محصول مناسب می باشد که ان را به خوبی در نصب کولر های ضد سرقت در کانکس نشان داده است . کولر در کانکس به صورتی نصب می شود که نسبت به کانکس عایق کامل باشد و دیگر نیاز به سایه بان نداشته باشد .

آربی کانکس به صورت سفارشی بر روی محصولات تولیدی خود محل قرارگیری کولر و بخاری را در نظر گرفته و در صورت نیاز با کمترین هزینه انجام به نصب آن ها می کند.


کانکس, کانکس , کانکش | قیمت کانکس کانکس ,کولر ,داخل ,آربی ,کانتینر ,شرکت ,آربی کانکس ,شرکت آربی ,داخل کانکس ,توان اقدام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اپیفای بـدون تـاریــخ ، بــدون امضــــا فروشگاه عسل طبیعی کوهستان مورد تائید دکتر عموشاهی مود های جی تی ای سن اندریاس معرفی کالا فروشگاهی مرجع دانلود آموزش قفل دیجیتال نگاه به زیبایی عرقیات 123963