فوق لیسانس ودکتری در کشور قبرس

یکی از کشورهای برتر در ارائه نظام آموزشی مناسب و باکیفیت در بین کشور های جهان ،کشور قبرس است . به دلیل وجود دانشگا های باکیفیت و معتبر در کشور قبرس دانشجویان بسیاری برای ادامه تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاهی تحصیل در  کشور قبرس راانتخاب میکنند.

مدارک لازم برای مقطع فوق لیسانس

مدارک لازم جهت پذیرش در مقطع فوق لیسانس برای تحصیل در قبرس و تحصیل رایگان در قبرس و کشور قبرس عبارت اند از 1- ترجمه ریزنمرات  مقطع لیسانس و ترجمه مدرک لیسانس 2- در صورت داشتن کارهای تحقیقاتی رزومه مربوط به آن 3- توصیه نامه استاد و دیگر مدارک متفرقه مورد نیاز میباشد . تحصیل در دانشگاه های قبرس در مقطع فوق لیسانس به دوصورت ممکن است  اولی با ارائه پایان نامه یا تز ودمی بدون تز میباشد. در دانشگاههای کشور قبرس  مقطع فوق لیسانس یک دوره 2 ساله است و هزینه تحصیل در این مقطع در دانشگاه های قبرس در حدود 9 هزار دلار میباشد .در مقطع فوق لیسانس به دانشجو اجازه 20ساعت کار در طول دوره تحصیل داده میشود. در این مقطع امکان بورس شدن دانشجو توسط دانشگاه در صورت داشتن ویزای تحصیلی قبرس و شرایط بورسیه وجود خواهد داشت.

طول دوره دکتری در قبرس

دوره دکتری یکی از پر طرفدارترین مقاطع در کشور قبرس همانند تحصیل در آلمان و تحصیل در کانادا میباشد .تحصیلات مقطع دکتری در کشور قبرس یک دوره 3تا 4 ساله میباشد که اصولا با ارائه پایان نامه دانشجو موفق به اخذ مدرک میگردد. به ازای هردرس دانشجو باید مبلغی در حدود1000دلار پرداخت نماید.از آنجایی که زبان تدریس در اکثر دروس در مقطع فوق لیسانس و دکتری کشور قبرس به زبان انگلیسی میباشد دانشجومیبایست برای تحصیل در دانشگاه های قبرس در این مقاطع مدرک زبان ارائه دهد.

شرایط اخذ مدرک زبان در قبرس 

برای اخذ مدرک زبان دانشجو میتواند در کالج های آموزش زبان انگلیسی قبل از شروع سال تحصیلی شرکت و مدرک زبان خود را اخذ نماید . فارغ التحصیل دوره دکتری دانشگاه های قبرس معمولا در صورت تمایل به استخدام داشگاه ها در می آیند  و میتوانند درقسمت های مختلف آموزشی آن مشغول به کار گردند. از جمله دانشگا ه های قبرس برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری میتوان به دانشگاه مدیترانه شرقی – دانشگاه آمریکایی گیرنه – دانشگاه خاور نزدیک و دانشگاه نیکوزیا اشاره نمود.

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد 021-88288200
فیزیکدان شو قبرس ,مقطع ,تحصیل ,کشور ,لیسانس ,دانشگاه ,کشور قبرس ,مدرک زبان ,دوره دکتری ,پایان نامه ,زبان انگلیسی ,برای ادامه تحصیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هرچی بخوای اولین تولید کننده قطعات رنگی بدنه خودرو علیرضا محمدی - بازیگر تئاتر و تلویزیون فروشگاه ارزانی97 کناف و دکور دانلود رایگان فایل