اجاره خانه و خوابگاه دانشجویی دراکراین 

کشور اکراین از جمله کشور هایی است که هزینه تحصیل در آن ارزان میباشد . دانشگاه های اکراین دارای رنک بالایی در بین داشگاه هایی دنیا هستند. اکثر مدارک دانشگاه های اکراین مورد تایید وزارت علوم ایران میباشد .دانشجویانی که ازدانشگاه های این کشور فارغ التحصیل میگردند دارای بازارکار خوبی در خود اکراین و سایر کشور ها میباشند . چرا که در مقاع مختلف تحصیلی اکراین بیشتر به آموزش تخصص و مهارت به دانشجویان تاکید میگردد.

مهجرت تحصیلی به اکراین

دانشجویانی که برای تحصیل به کشور اکراین مهاجرت میکنند و یا تحصیل رایگان در اکراین را انتخاب میککند که با توجه به شرایط تحصیل در اکراین و هزینه تحصیل در اکراین باید به همراه ویزای تحصیلی اکراین پرداخت شود و برای تامین مسکن خود میتوانند یا در خوابگا ه ومسکن های دانشجویی اکراین زندگی کنند یا به صورت مستقل مسکنی را اجاره نمایند. 

در صورتی که دانشجو در خوابگاه های  پایتخت اکراین مسقر گردد باید ماهیانه  مبلغ 80تا 120 دلارو اگر در خوابگا های شهر های دیگر اکراین باشد باید ماهانه مبلغ 50تا 100دلار اجاره پرداخت نماید .

اگردانشجو بخواهد در مسکن های دانشجویی اکراین که بیشتر یک سوئیت با کلیه امکانات است  زندگی کند،  باید ماهیانه 300تا 800دلار اجاره پرداخت کند .میزان اجاره مسکن های دانشجویی در اکراین بسته به موقعیت مکانی وفاصله آن تا دانشگا ه متغییر میباشد.

هزینه مسکن در اکراین

در صورتی که دانشجویان برای تامین مسکن خود در خوابگا های دانشجویی مانند تحصیل در آلمان و تحصیل در کانادا زندگی نکنند باید مسکنی مستقل اجاره نمایند . در شهری مانند کیف با توجه به مرکز بودن و  گران بودن مسکن در برخی از خیابان های آن ،اجاره مسکن در حدود 500تا 1000دلار میگردد که بعضا پیش می آید که هزینه اجاره بسته به موقعیت ومکان مسکن از این مبلغ نیز بالاتر میگردد.  در مناطقی به جزمرکز اکراین ،ولی نوساز میباشند ،اجاره مسکن در حدودو 400تا 800دلار در ماه میگردد. نوع ساختمان ها از لحاظ نوساز بودن وسبک ساخت  نیز در بهای قیمت اجاره تاثییر میگذارد . برای مقرون به صرفه بودن اجاره مسکن در اکراین بهتر است دانشجویان به صورت اشتراکی و بادوستان خود مسکنی را اجاره نمایند که در این صورت کلیه ی هزینهای مسکن تقسیم میگردد.

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد 021-88288200
فیزیکدان شو اکراین ,اجاره ,مسکن ,تحصیل ,دانشجویی ,کشور ,اجاره نمایند ,اجاره پرداخت ,اجاره مسکن ,،اجاره مسکن ,دانشجویی اکراین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت بازرگانی سکوتی کشاورزی باستان شناس آینده دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود فیلم و سریال,برف مدیا آموزش زیبایی سلامتی فارسی gaadeMohtava آهنگ های جدید افغانی