طرز تهیه دسر توت فرنگی

طرز تهیه دسر توت فرنگی,deser totfarangi,دسر توت فرنگی,دسر توت فرنگی با شیر

دسر توت فرنگی یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین دسر ها می باشد که شما می توانید این دسر خوشمزه را به صورت شکل و طعم های متفاوت برای پذیرایی از مهمان های خود درست کنید. معمولا در تهیه این دسر از بستنی, خامه, شیر, پودر ژله, موز و توت فرنگی استفاده می شود. در این پست آموزش آشپزی پارلین, ما طرز تهیه دسر توت فرنگی خوشمزه و مجلسی را آماده کرده ایم که شما به راحتی می توانید با این دستور آشپزی ما, دسر توت فرنگی خوشمزه و مجلسی را پرای پذیرایی از مهمان های خود به تنهایی درست کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
 پودر ژلاتین ۲ قاشق غذاخوری
شیر نصف لیوان
تخم مرغ ۵ عدد
وانیل ۱/۴ قاشق غذاخوری
توت فرنگی ۱ لیوان
آب نصف لیوان

مراحل تهیه دسر توت فرنگی

برای تهیه دسر توت فرنگی خوشمزه ابتدا پودر ژلاتین را به همراه نصف لیوان آب روی بخاطر آب می گذاریم تا به این روش پودر ژلاتین در آب حل شود و در یک ظرف مناسب تخم مرغ ها را با شکر هم می زنیم تا تخم مرغ ها هم سفت شود و بعدش خامه و وانیل را داخل زرده تخم مرغ و شکر می ریزیم و خوب هم می زنیم تا همه مواد باهم مخلوط شوند.

بعد از اینکه تمامی مواد باهم مخلوط شوند پودر ژلاتین حل شده در آب را به ظرف مواد اضافه می کنیم و شیر را روی حرارت داغ می کنیم و به آرامی داخل مواد اضافه می کنیم و به طور مرتب هم می زنیم و بعدش هم توت فرنگی ها را که از قبل شسته و از وسط نصف کردیم داخل مواد می ریزیم و دوباره هم می زنیم حالا تمام مواد دسر را داخل قالب ریخته و به مدت ۲ ساعت در یخچال بگذارید تا دسر بسته شود و آماده سرو شود.

طرز تهیه دسر پرتقال خوشمزه و مجلسی طرز تهیه دسر پرتقال خوشمزه و مجلسی دسر پرتقالی یکی از خوشمزه ترین دسر ها می باشد که شما می توانید از این دسر مجلسی .

سایت زیبایی و مدل لباس و آشپزی فرنگی ,خوشمزه ,تهیه ,مواد ,لیوان ,زنیم ,فرنگی خوشمزه ,پودر ژلاتین ,مخلوط شوند ,مواد اضافه ,داخل مواد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تنور سنتی Pooya Team قطعات دیجیتالی ❤چادری ها فرشته اند❤ سایت مچ اسپرت بهترین ????خآکستری نوشت‌هایِ گیله دختر????