رازهای زیبایی با خواص ماندگار هویج گرداوری شد

 

رازهای زیبایی با خواص ماندگار هویج

 

هویج یکی از سبزیجاتی است که در اکثر سالادها ، سوپ ها ، غذاها و همچنین به صورت میوه از آن استفاده می شود. بنابراین دارای طعم مطبوعی می باشد. اما همه ی ما هویج را به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای سلامت بینایی و رت آن می شناسیم و از سالیان دور این توصیه با ما همراه بوده است. در حالی که هویج با خواص بی نظیر و ویتامین های نهفته ای که در خود دارد یکی از معجزه ها برای زیبایی پوست می باشد.

صابون های گران قیمت را کنار بگذارید و به جای آن برای شادابی و لطافت پوست صورت خود و همچنین از بین بردن جوشهای ریز و نازیبا از بهترین اکسیر یعنی آب هویج استفاده نمایید. تحقیقات زیادی توسط پطشکان متخصص پوست و طب سنتی برای یافتن خواص هویج در نظر گرفته شده و همه ی آنها به خواص مشابه هورمون های نه ی این گیاه همانند هورمون استروين دست یافته اند .

بنابراین استفاده از هویج و مالش آب آن بر روی پوست صورت و بدن همانند استفاده ی موضعی از لوسیون های حاوی هورمون های نه می باشد. بدین ترتیب معمولا افرادی که پوست های خشکی دارند توسط استفاده از هویج می توانند به پوست های چرب و با لطافتی دست یابند . علت آنکه هویج دارای چنین خواصی می باشد تنها به دلیل نهفته شدن ویتامین های مخصوص زیبایی در یک گیاه می باشد که این ویتامین ها عبارتند از ویتامین آ ، ویتامین ای ، ویتامین ث ، ویتامین ب و ویتامین د .

همه ی ما از اطرافیان خود مصرف پمادها و کرم های حاوی این ویتامین ها برای زیباتر شدن پوست ها شنیده ایم. پس دیگر نیازی به وسایل آرایشی گران قیمت و ماسک های مختلف نیست تنها با استفاده از این گیاه می توانید به راحتی پوست های خود را لطافت ببخشید.


سلامت هویج ,ویتامین ,پوست ,استفاده ,خواص ,زیبایی ,پوست صورت ,گران قیمت ,ماندگار هویج ,خواص ماندگار ,رازهای زیبایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

graphic دانلود موزیک جدید adsokhanplus (مثبت اد سخن) سایت تفریح و سرگرمی جعبه سازی پسر بی همه چیز نگارین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.