ویزای کانادا آژانس ندای سفر

 

حتما در صورت سفر به کشور کانادا و جهت دریافتویزای کشور کانادا با مشاورین آژانس ما از طریق شماره های ذیل در ارتباط باشید.

درصورتی که می خواهید بدانید چگونه ویزای کانادا بگیریم ، این مطلب را مطالعه و در اسرع وقت جهت مشاوره برای دریافت ویزای کانادا با ما از طریق شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.

کانادا سرزمین فرصتها
دومین کشور وسیع جهان که با توجه به وسعت جمعیت بسیار کمی دارد.حدود 36 میلیون نفر طبق سرشماری سال 2016 و سرزمینی که زیبائیها و جذابیتهای طبیعی زیادی را دارا میباشد. کشوری که بسیار علاقمند به افزایش سرمایه گذاری و جمعیت میباشد .امنیت فاکتور بسیار مهمیست که در این کشور میتوان دید .
آیا مایل هستید به این کشور سفر کنید؟ یا ویزای کانادا را به راحتی دریافت نمایید؟
آنهم با ویزای پنجساله مولتیپل که میتوانید بدفعات از آن استفاده کنید و نیاز به گرفتن ویزای مجدد تا تاریخ اتمام پاسپورتتان ندارید.

با توجه به شرایط دشواری که جهت دریافت ویزای آمریکا و همچنین شرایط متفاوت ویزای کشورهای عضو شینگن فرصتی طلائی جهت ایرانیان عزیز جهت دریافت ویزای پنجساله مولتی کانادا بوجود آمده که بتوانند این نوع ویزا را تهیه و پنج سال بدون گرفتن ویزای مجدد بارها و بارها به دومین کشور پهناور جهان ویکی از زیباترین کشورها که از امنیت زیادی برخوردار است سفر نمایند.

ما شما را برای یاری خواهیم کرد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کانادا :

  • اصل پاسپورت جدید تمامی متقاضیان با حداقل دو سال اعتبار به انضمام کلیه گذرنامه های قبلی
  • یک قطعه عکس ۳٫۵*۴٫۵ جدید رنگی تمام رخ با زمینه سفید
  • ترجمه سند ازدواج در صورتیکه زن و شوهر با هم سفر میکنند
  • گردش حساب سه ماهه آخر به همراه نامه تمکن به لاتین
  • ترجمه اسناد ملکی یا تجاری
  • گواهی اشتغال به تحصیل
  • ترجمه مدارک شغلی ( شامل گواهی اشتغال به کار، فیش حقوقی، رومه رسمی، جواز کسب، پروانه بهره وری، پروانه نظام مهندسی، پروانه مطب، حکم کارگزینی، حکم بازنشستگی و …)
  • تکمیل فرم های مشخصات فردی و خانوادگی برای هر یک از متقاضیان

تور کانادا ویزای ,کشور ,کانادا ,پروانه ,ترجمه ,ویزای کانادا ,گواهی اشتغال ,ویزای مجدد ,گرفتن ویزای ,طریق شماره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایه لینکدونی تازه ترین اخبار اختصاصی طراحی سایت و سئو زاهدان چت،زابل چت،زاهدان چت اصلی،زابلی چت،زابل گپ،لوسی چت،ماندیروچت اینجا همه چی هست وبلاگ غلامرضا رضاییان کوچی بهترین سایت پرسش مهر بیستم رئیس جمهور 99-98 مهرعلیان (تولید و پخش مصالح ساختمانی و بتنی)