یکی دیگر از کشورهایی که برای سفر به آن نیاز به دریافت ویزا دارید، کشور کانادا است؛ با توجه به اینکه تور کانادا یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی است، افراد زیادی در صدد اخذ ویزای کانادا هستند تا بتوانند به این کشور زیبا و توریستی سفر نمایند. در ادامه مجله گردشگری توریستی نحوه دریافت ویزای کانادا را شرح خواهیم داد.

ویزای کانادا

انواع ویزای کانادا

ویزای کانادا نیز مانند سایر روادید دارای انواع مختلفی است. به طور کلی می توان ویزای کانادا را به سه نوع زیر طبقه بندی کرد:

ویزای Single Entry کانادا که در واقع ویزایی است که تنها برای یکبار ورود به کشور کانادا صادر می شود و به آن ویزای یکبار ورود نیز گفته می شود. اعتبار این نوع ویزا پس از یکبار سفر به کانادا و بازگشت ، به پایان می رسد.

ویزای Multiple Entry کانادا که به ویزای چندبار ورود معروف است و دارای یک اعتبار پنج ساله می باشد.

سوپر ویزای کانادا: یکی دیگر از انواع ویزای کانادا ، ویزای والدین یا Super Visa است. این ویزا اعتبار 10 ساله دارد و فرد با هر بار ورود به خاک کانادا می تواند تا حداکثر 2 سال در این کشور بماند.

تذکر: لازم به ذکر است که با هر نوع ویزای کانادا (ویزای Single Entry و ویزای Multiple Entry ) ، شما تنها می توانید حداکثر تا 6 ماه در این کشور اقامت کنید . و تنها افرادی می توانند بیش از 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشند که دارای Super Visa هستند.


تور کانادا ویزای ,کانادا ,کشور ,entry ,انواع ,اعتبار ,ویزای کانادا ,انواع ویزای ,ویزای multiple ,multiple entry ,کشور اقامت ,انواع ویزای کانادا ,ویزای multiple entry ,ویزای کان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم جذاب دکتر علی حجت پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان اجاره انواع خودروهای ایرانی و خارجی شرکت حسابداری دانلود365 فروشگاه خرید و سرگرمی گذرگاه تاریخ ملت های جهان تبلیغات رایگان