قوانین آموزشی روسیه

در کشور روسیه دانش آموزان تحصیلات ابتدایی را از سن 6 سالگی آغاز کرده و تا 10 سالگی در این پایه درس میخوانند.

پرداخت هزینه های مربوط به تحصیل در دوره ی متوسطه توسط دولت این کشور، تضمین شده و به صورت یکی از قوانین آموزش در روسیه درآمده است.

گذراندن آموزش های دوره ی متوسطه شامل  دوره ی متوسطه ی مقدماتی با حدود 5 سال تحصیل و متوسطه ی تکمیلی با طول دوره ای دوساله ، یکی از الزامات و قوانین آموزشی روسیه در این زمان برای افراد میباشد.

نحوه ارزیابی دانش آموزان در روسیه

سیستم ارزیابی به وسیله ی دادن نمره 1 تا 5 ، که به ترتیب از نمره ی یک که بیانگر مردودی در درس مورد نظر بوده تا 5نمره  به معنای عالی ترین سطح علمی در آن درس می باشد، از دیگر قوانین آموزشی روسیه در زمینه ی ارزیابی تحصیلی دانش آموزان میباشد.

شرایط ورود به دانشگاه در روسیه

دانش آموزان با داشتن ویزای تحصیلی روسیه و مدرک دیپلم دبیرستان میتوانند به دانشگاه ها رفته و ادامه ی تحصیل بدهند . منتها استفاده از زبان روسی به عنوان زبان آموزشی در دوره ی لیسانس ، به عنوان یکی از قوانین آموزشی روسیه در زمینه ی آموزش عالی است که باید مورد توجه دانشجویان بین المللی قرار بگیرد. افراد به مدت 4 سال میتوانند در دوره ی کارشناسی برای اخذ مدرک لیسانس ، در دانشگاه ها درس بخوانند .

مدرک لیسانس در روسیه

فرد با داشتن مدرک لیسانس میتواند برای ادامه ی تحصیل در روسیه در مقاطع بالاتر تحصیلی در این کشور اقدام کند و بعد از دو سال با دریافت مدرک این مقطع، برای دوره ی دکتری پیش قدم شود. البته یکی از قوانین آموزشی روسیه در زمینه ی تحصیل در این دو مقطع ، تدریس دروس به دو زبان روسی و انگلیسی میباشد که چنان چه فردی دوره ی تدریس زبان انگلیسی را انتخاب کند ، می بایست مدرک آیلتس 6 تا 6.5 را داشته باشد.

 

اجازه ی کار دانشجویی به تناسب مقطع تحصیلی و نیز امکان بهره مندی از بورسیه ها به خصوص در دوره ی دکتری این کشور نیز، از جمله قوانین آموزشی روسیه بزای تامین هزینه های زندگی در روسیه در مرحله ی آموزش عالی میباشد.

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد 021-88288200
تحصیل خارج از کشور روسیه ,دوره ,قوانین ,آموزشی ,مدرک ,تحصیل ,آموزشی روسیه ,قوانین آموزشی ,دانش آموزان ,مدرک لیسانس ,آموزش عالی ,قوانین آموزشی روسیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حسین کمال آبادی تهران آهن یونولیت استاندارد واضح | پورتال خبری و سبک زندگی online chat rooms without registration Anahi10oi7ir web