ایرلاین امارات

هواپیمایی امارات بزرگترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه که با 344 هواپیمای فعال در ناوگان هوایی به تمامی قاره های جهان پرواز می کند.
این شرکت با بیش از 18 هزار خدمه پرواز ، همچنین 3400 پرواز در هفته به 78 کشور جهان را پوشش می دهد ، ایرلاین امارات جز 8 ایرلاین برتر سال 2012 ، بهترین شرکت هواپیمایی در سال 2013 انتخاب شد و در سال 2016 سایت معتبر worldairlineawards که ردبندی شرکت های هواپیمایی را انجام می دهد ایرلاین امارت به عنوان بهترین خط هوایی سال انتخاب کرد .

 

 

تاریخچه ایرلاین امارات

هواپیمایی امارات در سال 1985 با پرواز دهلی و بمبئی آغاز شد و در اکتبر همان سال پرواز دبی کراچی هم راه اندازی شد ، این شرکت با کمک هواپیمایی پاکستان که دو هواپیمایی ایرباس و بوینگ را در اختیار ایرلاین امارات گذاشته بود به روند توسعه خود ادامه داد . که در نهایت با افزایش مسافران ایرلاین امارات های متعددی دیگر بر تعداد مسیر های پروازی را نیز افزایش داد.
اولین پرواز اروپایی ایرلاین امارات در سال ۱۹۸۷ به مقصد فرودگاه گت‌ویک لندن و پروازهای به مقصد خاور دور در سال ۱۹۹۰ با پرواز به سنگاپور انجام شد . در سال ۱۹۹۸ امارات ۴۰٪ سهام شرکت هواپیمایی ایر لانکا را اری نمود و مدیریت این شرکت سریلانکایی را برعهده گرفت .
در سال ۲۰۰۷ این شرکت اقدام به انجام ۱۳۱ ایرباس و ۱۲ بوئینگ ۷۷۷ کرد و با باز شدن مسیر پروازی دبی به سائوپولو، هواپیمایی امارات اولین پرواز بدون توقف از خاورمیانه به آمریکای جنوبی را انجام داد.
هواپیمایی امارات اسپانسر اصلی تیم‌هایی چون آرسنال انگلستان و هامبورگ آلمان است. و سرمایه‌گذاری وسیع این شرکت در مسابقات فرمول یک بر شهرت آن افزوده است.

 

منبع : تیک تریپ


travel امارات ,هواپیمایی ,ایرلاین ,شرکت ,انجام ,ایرلاین امارات ,هواپیمایی امارات ,شرکت هواپیمایی ,اولین پرواز ,امارات هواپیمایی ,امارات هواپیمایی ام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

dgkl اخبار تعطیلی اشعار شاعر کوروش فهیما انار چت،چت انار گروه ام اچ زد تاپیک فایل سرگرمی و جوک ، اس ام اس سقز فیلم