بلاگ در طراحی سایت صرافی نقش بسزایی ایفا می نماید. زیرا از طریق بلاگ، امکان برقراری ارتباط  صرافی ها با کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت های صرافی فراهم می گردد. همچنین بلاگ در طراحی سایت صرافی امکان تبادل اطلاعات میان مشتریان سایت های صرافی را فراهم نموده و صاحبان صرافی ها از طریق بلاگ قادر خواهند شد که از مشتریان خود بازخورد دریافت نمایند. همچنین امکان در منوی بلاگ می توان امکانات و زیر منوهای متعددی در نظر گرفت که هر یک از این امکانات می توانند به مشتریان سایت صرافی به شکلی ویژه خدمات رسانی نمایند. به منظور طراحی بلاگ در طراحی سایت صرافی، می بایست نکات متعددی مد نظر طراحان سایت های صرافی قرار گیرد که در ادامه به بیان و بررسی برخی از این نکات می پردازیم.

نکاتی در خصوص بلاگ در طراحی سایت صرافی

  • امکان گفتگو میان اعضای سایت : از نکاتی که در خصوص بلاگ در طراحی سایت صرافی مطرح می باشد، عبارت است از فراهم نمودن بستری برای گفتگو میان اعضای سایت صرافی. طراحان سایت های صرافی می بایست قسمتی از بلاگ را به چت میان اعضای سایت صرافی اختصاص دهند. بدین طریق، اعضای سایت می توانند از تجارب دیگر اعضای سایت در خصوص نرخ و چگونگی و انواع سکه و ارز، استفاده نمایند.
  • تبادل لینک های مفید میان کاربران : از دیگر امکاناتی که صاحبان صرافی ها و طراحان سایت های صرافی می توانند از طریق بلاگ در طراحی سایت صرافی در اختیار کاربران اینترنت، بازدیدکنندگان از سایت های صرافی و اعضای سایت صرافی قرار دهند، امکان تبادل لینک های مفید میان اعضای سایت می باشد. این لینک ها می تواند مربوط به سایت هایی باشند که نرخ لحظه ای طلا و انواع ارز را ارائه می نماید و کاربران می توانند با استفاده از این لینک ها و مراجعه به سایت های مربوطه، به اطلاعاتی مفید در خصوص بازار سکه و ارز دست پیدا نمایند.

دیگر نکات مهم در خصوص بلاگ در طراحی سایت صرافی

  • ارائه مطالب مفید در خصوص سکه و انواع ارز : مطالب بلاگ در طراحی سایت صرافی می بایست به گونه ای نگاشته شود که اطلاعاتی در خصوص سکه و ارز به کاربران اینترنت ارائه نموده و بتوانند با استفاده از این مطالب، دانش خود را در خصوص بازار سکه، انواع ارز و طلا بالا ببرند. همچنین مطالب می بایست به گونه ای نگاشته شود که افراد را علاقمند نموده و به منظور دنبال نمودن مطالب و اخبار ارائه شده در بلاگ، دائما از سایت صرافی بازدید نمایند.
  • معرفی انواع ارز : از دیگر خدماتی که از طریق بلاگ در طراحی سایت صرافی می توان به بازدیدکنندگان از سایت های صرافی ارائه نمود، معرفی انواع ارز و همچنین اعلام قیمت این ارزها و همچنین نوسان نرخ این ارزها می باشد.

متن قبل: امنیت در طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت سایت ,صرافی ,طراحی ,بلاگ ,خصوص ,اعضای ,سایت صرافی ,طراحی سایت ,اعضای سایت ,میان اعضای ,طراحان سایت ,سایت صرافی امکان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله پزشکی و سلامت,بهداست,تغذیه سالم و زیبایی پوست تعرفه تبلیغات پگاسوس گراف هستی می‌نویسد... تفریح روز - جدیدترین و برترین مطالب روز وب نوشت استاد محمد پیکری سلام محتوا شما بیا