دستگاه‌های امنیتی حماس، یک دوربین جاسوسی رژیم صهیونیستی را در شمال نوار غزه کشف کردند که در داخل یک سنگ کار گذاشته شده بود.

 

دستگاه‌های امنیتی حماس، یک دوربین جاسوسی رژیم صهیونیستی را در شمال نوار غزه کشف کردند که در داخل یک سنگ کار گذاشته شده بود.

به گزارش فارس، دستگاه‌های امنیتی وابسته به حماس جمعه شب (دیشب) موفق شدند دوربینی را کشف کنند که توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در بیت‌لاهیا واقع در شمال نوار غزه و در داخل یک سنگ کار گذاشته شده بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا»، این دوربین در یک زمین زراعی در منطقه «ابوسمره» در شمال بیت‌لاهیا جاسازی شده بود.

محلی که دوربین در آن کار گذاشته شده نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی قصد داشته با تسلط هر چه بیشتر بر مسیرها، اطلاعات مفیدتری از مقاومت به دست آورد.

مناطق مرزی شرق و شمال نوار غزه هر هفته شاهد تظاهرات و درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در اعتراض به محاصره غزه و نیز اعلام همبستگی با قدس است؛ صدها فلسطینی در این تظاهرات شرکت می‌کنند و و طی آنها دهها نفر شهید و زخمی می‌شوند.

تظاهرات در همبستگی با قدس از 15 آذرماه امسال (1396) بیشتر شد، زمانی که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، قدس را پایتخت رژیم اسرائیل اعلام کرد.


 

 


بصیرت رژیم ,صهیونیستی ,شمال ,گذاشته ,دوربین ,نوار ,رژیم صهیونیستی ,شمال نوار ,دستگاه‌های امنیتی ,دوربین جاسوسی ,امنیتی حماس، ,دستگاه‌های امنیتی حما منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روزانه نویسی های من بهترین سایت کنکوریست پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان none زرد باغِ اَندرونی ! بوتیک