آموزش درست کردن خوراک گوشت چینی رژیمی

  • آموزش درست کردن خوراک گوشت چینی رژیمی

    اگر می‌خواهید غذای خوشمزه و عالی رژیمی درست کنید می‌توانید خوراک گوشت رژیمی چینی عالی را درست کنید. غذا هاي چینی به کم روغن و سالم بودن مشهور هستن ودر صورتی که رژیم هستین یا کلا دوست دارین سالم تغذیه کنین، این غذاها گزینه خوبی هستن چون هم به نسبت کم کالری تر از مابقی غذاهان و هم موادی که داخلشون

    تهیه میشه مفید و مغذی هستن و از طرفی چون سبزیجات استفاده شده داخل این غذاها خیلی پخته نمیشن سالم تر هم هستن. دراین پست طرز تهیه یه خوراک گوشتی خوشمزه چینی رو براتون میذارم.

    مواد لازم :

    ۱۵۰ گرم گوشت راسته گوساله
    ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون
    ۲ شماره هویج بزرگ
    ۱ شماره کدو
    ۳ الی ۴ شماره فلفل سبز
    ۱ شماره پیاز
    ۱ قاشق غذاخوری سس سویا
    ۱ قاشق مربا خوری زنجفیل خورد شده
    ۱ قاشق چایخوری سیر رنده شده

    طرز تهیه خوراک گوشت چینی

    مراحل تهیه:

    ابتدا گوشت رو به صورت خلالی برش می زنیم. در صورتی که گوشت کمی یخ زده باشه خیلی آسان و به هر شکل و ضخامتی که بخوایم برش میشه.حالا گوشت خورد شده رو همراه با پیاز خورد شده، کمی پودر فلفل و روغن زیتون حدود ۱۰ دقیقه تفت میدیم تا آب بندازه و تغییر رنگ پیدار کنه.

    حالا زنجفیلی که خلالی خورد کردیم رو هم به گوشت اضافه می کنیم. در صورتی که از پودر زنجفیل استفاده می‌کنیم حدود نصف قاشق چایخوریش کافیه، باز مواد رو درحدود ۵ دقیقه باهم تفت میدیم.بعد سیر رنده شده و سس سویا رو هم اضافه کرده و باز مواد رو برای ۵ دقیقه دیگه تفت میدیم. این جا دیگه گوشتمون پخته چون خیلی نازک برش شده بوده. خوراکمون رو تست کرده و به اندازه کافی نمک اضافه میکینم.

    دراین مرحله فلفل خورد شده رو اضافه میکینم.بلافاصله بعدش هویج هایي که خلالی و نازک خورد کردیم رو به مواد اضافه می کنیم و حدود ۵ دقیقه اي تفتشون میدیم.در نهایت هم کدو هایي که خلالی بریدیم رو اضافه کرده و باز ۵ دقیقه تفتشون میدیم.

    کل تهیه این خوراک نیم ساعت بیشتر طول نمیکشه. کلا غذا هاي چنینی طی مدت زمان کمی تهیه میشن. دراین خوراک هویج و کدوی ما کاملا پخته و له نمیشه و کمی زیر دندون میاد که بنظر من همین راز خوشمزه بودنشه.حالا خوراک چینی سالم و رژیمی ما حاضره…… نوش جان

 


دانلود رایگان گوشت ,خوراک ,چینی ,تهیه ,خورد ,رژیمی ,خوراک گوشت ,گوشت چینی ,آموزش درست ,چینی رژیمی ,کردن خوراک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی کی بخوای دلنوشته و شعر های رها پخش عمده لوازم یدکی