انتظار مردان از ن در یک رابطه جنسی گرداوری شد

انتظار مردان از ن در یک رابطه جنسی

 

رابطه جنسی یک رابطه دو طرفه می باشد که معمولا توسط دو جنس مخالف انجام می شود. این یکی از اصولی ترین رابطه های جنسی است که به صورت متعارف در سطح دنیا وجود دارد. در یک رابطه جنسی هم ن و هم مردان مهم هستند. بنابراین پایه و اصول یک رابه جنسی را تنها محدود به ن نکنید. در این رابطه مردان نیز همچون ن انتظاراتی دارند که دوست دارند توسط همسرشان دیده شده و مورد انجام قرار گیرد. در این صورت آنها نیز به سرعت به اوج لذت جنسی می رسد و رضایت کاملی از رابطه خود دارند.

انتظاری که مردان از ن خود دارند معمولا به قبل و حین و بعد از انجام یک رابطه معطوف می شود. آنها دوست دارند که بدون صحبت کردن با شما در آغوش کشیده شوند. غرور آنها اجازه نمی دهد که چنین چیزی را  ابراز کنند ، زیرا فکر می کنند که شاید نشانه ای از ضعف به شمار برود و حس مردانگی خود را از دست بدهند. علاوه بر آن دوست ندارند تا در حین یک رابطه جنسی یا پس از اتمام آن به صورت مداوم از او سؤال بپرسید. مردان برخلاف ن پس از برقراری یک رابطه جنسی دوست دارند تا در آرامش باشند و به دلیل انرژی صرف شده احساس خستگی دارند ، بنابراین ن در این شرایط نباید به سرال پرسیدن بپردازند. سعی کنید تا همسر خود را در آغوش بگیرید و با او به خواب بروید.

برخی از ن روحیه ای مردانه دارند و معمولا در زمان برقراری ارتباط اجتماعی خود به واسطه چنین روحیه ای قوی خوانده می شوند. اما به یاد داشته باشید که شما یک زن هستید. یکی از مهم ترین لحظات در زندگی شما یعنی رابطه جنسی را با روحیه ی لطیف نه خود به برقراری ارتباط با همسر خویش بپردازید و زن بودن خود را به او ثابت کنید. مردان دوست دارند که همسر خود را با چهره  و احساسی متفاوت از بیرون مشاهده کنند.

مردان دوست دارند تا در روشنایی اندکی رابطه جنسی را برقرار کنند برخلاف ن که دوست دارند در تاریکی مطلق به رابطه بپردازند. وجود نور اندک می تواند به ی جنسی و همچنین رسیدن به اوج لذت جنسی کمک کند. زیرا علاوه بر رابطه فیزیکی ، روح و چشمان شما نیز در یکدیگر گره می خورد و این خود آغازی برای برانگیخته شدن احساسات درونی خواهد بود. سعی کنید که بهترین لباس های خود را از نظر لباس زیر یا لباس خواب بر تن کنید.

 

بیشتر بخوانید: اشتباهات مرد رابطه جنسی


پزشک رابطه ,جنسی ,دارند ,ن ,مردان ,دوست ,رابطه جنسی ,دوست دارند ,مردان دوست ,برقراری ارتباط ,برخلاف ن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان اجناس فوق العاده تمامی من هر چی بخوای هست روانشناسی راستین سایت رسمی دانیال منجزی خرید و فروش فلزیاب در کرج 09372131009