نحوه آماده سازی کباب حسینی گرداوری شد

نحوه آماده سازی کباب حسینی

 

کباب در هر شکل و طعمی که باشد یکی از لذیذ ترین و بهترین غذاها برای روزهای تعطیل به شمار می رود. اما آیا تاکنون به این نکته دقت نموده اید که برخی از کباب ها با طعمی متفاوت تر وجود دارند و معمولا طرفداران خاص خود را به همراه دارند؟ بله درست  حدس زدید ، کباب حسینی نیز یکی از کباب های بی نظیر ایرانی است که معمولا در منوی بیشتر رستوران ها با آن مواجه می شوید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با روش آماده سازی مواد برای طعم دار کردن کباب حسینی آشنا کنیم.

گوشتی که برای تهیه کباب حسینی مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از اولین گام ها برای ایجاد طعم متفاوت نیز به شمار می رود گوشتی است که مربوط به قسمت دست در گوساله یا گوسفند خواهد بود. از این قسمت هشتصد گرم تهیه نموده و در صورت وجود چربی های اضافی آنها را خارج نمایید. سعی کنید تا ابعاد گوشت در قطعا یک عکس کوچک برش زده شوند تا در زمان مصرف با مشکلی مواجه نشوید.

قابلمه ای را برای اضافه کردن مواد به این قطعات گوشت انتخاب کنید. سه عدد از پیاز متوسط تا بزرگ را به صورت حلقه ای برش بزنید و در داخل این قابلمه بریزید. علاوه بر آن 2 فلفل دلمه ای به همراه چهار گوجه را نیز به همین روش برش زده و در داخل ظرف بریزید. حالا کمی روغن را به این قابلمه اضافه کنید و پس از آن نمک و زردچوبه را به مواد اضافه کنید.

سیخ های چوبی را جهت پخته شدن کباب حسینی تهیه نمایید. این کباب بسیار ظریف بوده و در داخل هر سیخ می توانید از چهار یا پنج تکه گوشت استفاده نمایید. نظم در چیده شدن مواد مربوط کباب حسینی در داخل یک سیخ بسیار مهم بوده و به نوعی مشخصه این نوع از کباب به شمار می رود. پس دقت کنید که در ابتدا پیاز ، سپس گوجه ، پس از آن فلفل دلمه ای و در نهایت یک گوشت قرار می دهید. سیخ ها را به همین ترتیب آماده کنید. حالا این سیخ ها را در قابلمه ای که کمی روغن در داخل آن قرار دارد ، نهاده و اجازه دهید تا با کمی حرارت به خوبی پخته شود.


پزشک کباب ,حسینی ,داخل ,قابلمه ,گوشت ,مواد ,کباب حسینی ,آماده سازی ,فلفل دلمه ,اضافه کنید ,سازی کباب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت حمیدیان کارشناس اسبق ودبیرتربیت بدنی ناحیه۱ساری وبفلیکس هر چی که بخوای ariamtwo|سایت علم و موزیك شبِ مهتابی???? Tooshe فروشگاه