آموزش طرز تهیه سوفله مرغ گرداوری شد

آموزش طرز تهیه سوفله مرغ

 

سوفله مرغ به همراه قارچ یکی از لذیذترین و در عین حال یکدست ترین غذاهایی است که شاید با آن مواجه شده باشید. در یک نگاه همانند لازانیا به نظر می رسد ، اما در لایه های بعدی موادی وجود دارد که از خوردن آنها بسیار لذت خواهید برد. تشابه ظاهری بین سوفله مرغ و لازانیا به دلیل حضور پنیر پیتزا در لایه ی سطحی این دو غذا می باشد. برای تهیه سوفله مرغ از مراحل زیر استفاده کنید.

برای تهیه ی این غذا نیاز دارید تا در حدود نیم کیلو از گوشت سینه مرغ را تهیه نمایید. این گوشت را در قطعات مربعی خرد کنید. سپس برای قرار دادن در داخل غذای خود نیاز دارید تا به خوبی پخته شود. البته همانطور که اطلاع دارید بوی مرغ نامطبوع است ، بنابراین می توانید در زمان پخت آن از موادی که تا حدودی این بو را از می برند همانند فلفل دلمه ای ، فلفل سیاه ، نمک و همچنین پیاز خرد شده استفاده کنید. از دو عدد پیازی که برای تهیه ی سوفله مرغ مورد استفاده قرار می گیرد می توانید یکی از آنها را برای پخت مرغ و دیگری را برای سرخ کردن جدا کنید.

در مرحله ی بعدی باید پیازی که از قبل خرد نموده اید را به همراه کره ی پنجاه گرمی در ماهی تابه قرار دهید. زمانی که پیازها به رنگ طلایی تبدیل می شوند شما می توانید از شیر به میزان یک لیوان و همچنین آرد سفید به میزان دو قاشق کوچک در داخل آن بریزید. همچنین برای اضافه نمودن طعم دلخواه می توانید از نمک و فلفل هم بهره ببرید. متوجه خواهید که پس از مدتی قوامی به این ترکیب داده می شود . این مواد در حقیقت سس موجود برای سوفله مرغ می باشد که در لابه لای آن قرار خواهد گرفت.

ظرفی که مربعی شکل می باشد را برای پخته شدن سوفله مرغ خود انتخاب کنید. این ظرف باید در داخل فر قرار گیرد ، بنابراین بهتر است که از نوع نسوز باشد. حالا زمان آن فرا رسیده تا مواد را با یکدیگر مخلوط نمایید. در ابتدا حدود صد گرم از قارچ را برش بزنید در داخل سس و مرغ مخلوط نمایید. سپس زرده و سفید چهار عدد تخم مرغ را با یکدیگر مخلوط نموده و به همراه پنیر پیتزا در لابه لای مرغ ها بریزید. حالابرای قسمت زیرین و قسمت روی سوفله مرغ نیاز دارید تا از پنیر پیتزا استفاده کنید. قسمت زیرین ظرف خود را با روغن چرب کنید. حالا فر خود را روشن کنید و دما را در حدود سیصد و پنجاه تنظیم نموده و اجازه دهید تا سوفله به خوبی پخته شود. وجود تخم مرغ یک حالت اسفنجی و پف مانندی به این ترکیب می بخشد که بسیار زیبا خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: گراتن سبزیجات


پزشک سوفله ,تهیه ,داخل ,دارید ,استفاده ,توانید ,تهیه سوفله ,استفاده کنید ,نیاز دارید ,برای تهیه ,پنیر پیتزا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ساب وان کبوتر شاپ | فروشگاه کبوتر های بی نظیر ایران و جهان طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل Mylahwfcxgq3 blogi فروش فلزیاب روانشناسی زنان نور گستر AMIR0260