دبیر شورای نگهبان گفت: مردم همیشه پای انقلاب خود ایستاده‌اند و ضمن تحمل سختی‌ها در حفظ نظام، انقلاب و اطاعت از ولی فقیه، وحدت کلمه دارند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله جنتی در نطق پیش از دستور جلسه‌ امروز شورای نگهبان با عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک دهه فجر از حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن تشکر کرد.

دبیر شورای نگهبان با قدردانی از ملت عزیز ایران در لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری برای حضور گسترده در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد: پیام این حضور که باید دوست و دشمن آن را بفهمند این است که مردم همیشه پای انقلاب خود ایستاده‌اند و ضمن تحمل سختی‌ها در حفظ نظام، انقلاب و اطاعت از ولی فقیه وحدت کلمه دارند.

جنتی با تکیه بر اینکه ملت شجاع ما، وحشت و هراسی از توطئه دشمنان ندارند، افزود: رمز پیروزی قیام پیامبرگونه امام خمینی (ره) توکل بر خدا و شجاعت در برابر دشمنان و قدرت‌های مستکبر بود و این منش الهی وی توانست انقلابی بی‌نظیر را ایجاد کند که قطعاً در گذشته‌ تاریخ مثالی ندارد و باور دارم که در آینده نیز تکرار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه حرکت انقلابی ما بیشتر از اینکه ی و اقتصادی باشد، انقلاب فرهنگی و معنوی بود، افزود.


بصیرت انقلاب ,اینکه ,دشمنان ,حضور ,شورای ,مردم ,شورای نگهبان ,وحدت کلمه ,کلمه دارند ,نظام، انقلاب ,تحمل سختی‌ها ,دبیر شورای نگهبان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای PC Trick مهدی نوری فراز صنعت ایرانیان | ساخت تاسیسات شن ماسه و انواع سنگ شکن فیلم نگاه کلیپ برتر بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.