شهریه دانشگاه در بلاروس

کشوربلاروس یکی از کشور های لروپای شرقی است که به دلیل تحصیلات نیمه رایگان و تسهیلات خوبی که در خصوص خوابگا ه به دانشجویان ارائه میدهد از کشور های پر طرفدار دانشجویان خواهان مهاجرت  تحصیلی به بلاروس است .دانشجو با تحصیل در بلاروس به زبان روسی شهریه کمتری را به دانشگاه پرداخت میکند و اگر تمایل به ادامه تحصیل به زبان انگلیسی داشته باشد در این صورت شهریه پرداختنی او به دانشگاه بالاتر میگردد.

نظام آموزشی کشور بلاروس

بر اساس نظام آموزشی کشور بلاروس تحصیلات دانشگاهی به بخش های دولتی و خصوصی و دانشگا های فنی و تکنولوژی تقسیم میگردد.

دانشجویانی که به تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه های دولتی بلاروس مشغول میباشند برای هرترم تحصیلی باید در حدود 1500 تا 2000دلار شهریه پرداخت نمایند . همچنین دانشجوین کارشناسی ارشد دانشگاه های بلاروس باید در هرترم شهریه ای در حدود 1700تا 2500دلار به دانشگاه خود پرداخت نمایند . میزان شهریه برای دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه های بلاروس در حدود2000دلار برای هرترم میباشد البته ناگفته نماند که میزان این شهریه بسته به نوع دانشگاه و رشته تحصیلی دانشجو متغییر میباشد . میزان شهریه دانشگاه های خصوصی بلاروس بسیار بیشتر از دانشگا ه های خصوصی آن میگردد.

شرایط تحصیل در کشور بلاروس

با توجه به اینکه تحصیل در کشور بلاروس به دوزبان روسی و انگلیسی انجام میپذیرد در صورتی که دانشجویان پزشکی تحصیل به زبان انگلیسی  را انتخاب نمایند باید شهریه های در حدود 5هزار دلار در سال به دانشگاه پرداخت نمایند اما اگر در رشته پزشکی به زبان روسی به تحصیل بپردازند میزان این شهریه پایین تر ودر حدود 4 هزار دلار در سال خواهد بود.

رشته های فنی و مهندسی در بلاروس

در دانشگاه های فنی و تکنولئژی کشور بلاروس رشته ها فنی و مهندسی تحصیل میگردد. شهریه  دانشگا های فنی و تکنولوژی بلاروس در رشته های مهندسی 1300یورو در سال است . میزان این شهریه در رشته آی تی سالانه 1450یورو میباشد .همچنین مبلغ شهریه رشته های معماری در حدود 1750یورو در سال میگردد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200


فیزیکدان شو بلاروس ,شهریه ,دانشگاه ,تحصیل ,رشته ,کشور ,کشور بلاروس ,شهریه دانشگاه ,پرداخت نمایند ,میزان شهریه ,برای هرترم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

منتقل شد ضد باج افزار سازان ایران موضوعات عمومی بورس | بازاریابی | کسب و کار | بازاریابی آنلاین | تجارت الکترونیک خرید و فروش فلزیاب ایمیجر25000 5mu5ic کرم کوچک کننده بینی