تحصیل رایگان درفرانسه

کشور فرانسه سومین کشور بزرگ جهان ازلحاظ مساحت و بزرگترین کشور در اتحادیه اروپا میباشد. کشور فرانسه از جمله کشور های اروپایی است که نظام اموزشی فرنسه دارای کیفیت بالایی در همه مقاطع تحصیلی به ویژه مقطع تحصیلات عالی میباشد. سالانه هزازان دانشجو به دلیل کیفیت بالای آموزش و هزینه های تحصیل در فرانسه ، به این کشور مهاجرت می نمایند .برای ورود به دانشگا های کشور فرانسه هیچ گونه آزمون ورودی وجود ندارد و دانشجویان میتوانند در هر رشته تحصیلی باتوجه به شرایط دانشگا ه ورود پیدا نمایند . به دلیل صنعتی بودن کشور فرانسه دانشجویان پس ازفارغ التحصیلی ازبازار کار خوبی برخوردار خواهند بود.

هزینه های تحصیل در فرانسه

هزینه تحصیل در فرانسه در مقایسه در مقایسه با سایر کشور های اروپایی به مراتب ارزانتر میباشد . هزینه تحصیل در مقاطع کالج فرانسه برای کلیه شهروندان فرانسوی و افرادی که اقامت فرانسه را دارند رایگان میباشد . و لی برای تحصیل در کالج با زبان هایی غیر از فرانسوی برای تحصیل باید شهریه پرداخت نمود.

مزایای تحصیل رایگان در فرانسه

دانشجویان مقاطع تحصیلی فرانسه چنانچه به زبان فرانسوی دردانشگا ه های دولتی تحصیل نمایند میتوانند از مزایای تحصیل رایگان در فرانسه بهره مند گردند و نیازی به پرداخت شهریه ندارند. البته این امر نیازمند تسلط به زبان فرانسه و شرکت در دوره های این زبان میباشد . در برخی از رشته های خاص برای یک سال تحصیلی ازدانشجویان شهریه ای به مبلغ 600یورودریافت میگردد که این مبلغ در قبال خدماتی که دانشگاه ها به دانشجویان می دهند ناچییز میباشد.

هزینه های زندگی در فرانسه

هزینه های زندگی در فرانسه نسبتا بالا مییاشد و دانشجویان باید توانایی مالی کافی برای تامین این هزینه ها راداشته باشند . برای همین در فرانسه به دانشجویان  حق کار به مدت 20ساعت در هفته داده خواهد شد تا بتوانند بخشی از هزینه های خود را تامین نمایند.  در فرانسه انواع بورسیه تحصیلی فرانسه برای دانشجویان خارجی در مقطع ارشد ودکتری وجود دارد مانند بورسیه ایل دو فرانسه برای مقطع ارشدو بورسیه ایفل تعالی برای دانشجویان دکتری و ارشد.
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید 021-88288200
فیزیکدان شو فرانسه ,تحصیل ,کشور ,هزینه ,دانشجویان ,میباشد ,کشور فرانسه ,تحصیل رایگان ,فرانسه برای ,برای تحصیل ,تحصیلی فرانسه ,مزایای تحصیل رایگان ,تحصیل را منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت حسابان نماینده آموزش سپیدار در ورامین پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فروشگاه grom مافیا در فضای کهکشانی موسسه آموزشی هنگی از نصرت پند گیر بهترین دستگاه لاغری دانستنی ها/سریال/کنکور/ورزشی