رشته های پرطرفدار در پرتغال

تحصیل در رشته های پزشکی و دندان پزشکی به دلیل موقعیت خوب شغلی و درامدی در کشور پرتغال و سایر کشورها با استقبال زیادی مواجه شده است . به گونه ای که انتخاب این ددو رشته عنوان رشته های پرطرفدار در پرتغال را به خود گرفته اند. دانشگاه های پزشکی پرتغالدر رنگینگ جهانی دارای رتبه های زیر 400 هستند و همین امر باعث پیشرفت روزن افزون این علوم در دانشگاه های این کشور و همچنین معتبر شدن مدارک آنها در تمام دنیا هستند.

 

کشور پرتغال به علت تورسیتی بودن راه خوبی را در رسیدن به ثبات و رونق اقتصادی طی کرده است به همین دلیل تحصیل در پرتغال کم هزینه بوده و برای دانشجوی بین المللی مقرون به صرفه میباشد.

هزینه ی تحصیل در پرتغال

علاوه بر اعتبار مدرک ، هزینه ی تحصیل در پرتغال، ویژگی های دیگری باعث توجه و پرطرفدار شدن رشته های پزشکی در این کشور شده است . عواملی مانند اینکه برای پذیرفته شدن در این رشته ها آزمون کنکور برگزار نمیشود و نیز دانشجو میتواند با آموختن یکی از دو زبان پرتغالی و یا انگلیسی و یا داشتن ویزای تحصیلی پرتغال وارد تحصیل در رشته های پزشکی این کشور شود . به علاوه با اخذ ویزای تحصیلی کشور پرتغال در ایام تحصیل میتوان به سایر کشورهای اتحادیه ی اروپا هم سفر کرده و نیز بعد از مشغول به تحصیل شدن میتوانیم برای خانواده نیز ویزای کشور پرتغال را دریافت کنیم .

کیفیت رشته های تحصیلی در پرتغال

رشته های دیگری در دانشگاه های پرتغال تدریس میشوند که دانشجویان خارجی در آنها نیز مشغول به تحصیل میشوند . اما با توجه به رتبه ی خوب دانشگاه های پزشکی این کشور در رتبه بندی های جهانی میتوان تحصیل در دو رشته ی پزشکی و دندان پزشکی را به عنوان رشته های پرطرفدار در پرتغال، به دانشجوی بین المللی توصیه نمود. چرا که دانشگاه ها برای دریافت جایگاه در رده بندی جهانی بایسیتی عواملی مانند کیفیت نظام تدریس، کیفیت آموزشی، نحوه ی جذب دانشجوی بین المللی و فراهم کردن بستر تحقیقات و تبادل و مسائلی از این قبیل را مورد به روز آوری و رفع نقص قرار دهد. که باتوجه به اخذ رتبه ی 400 برای دانشگاه های پزشکی در این کشور دانشجو میتواند از لحاظ کیفیت تحصیل در این رشته ها آسوده خاطر باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200


تحصیل خارج از کشور رشته ,پرتغال ,تحصیل ,کشور ,پزشکی ,دانشگاه ,کشور پرتغال ,ویزای تحصیلی ,دانشجو میتواند ,عنوان رشته ,دندان پزشکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مد جديد | مدل لباس مجلسي , مدل مانتو ايراني , مدل لباس عروس بازاریاب فضای مجازی سل ویک سایت تفریحی سرگرمی فاز تو جوک آنچه كه بايد يک كبوتر باز بداند آوید صنعت کپلی در فکر روستا وبلاگ شخصی مهدی تقوی نوقابی