بیت کوین و اتریوم دو ارز دیجیتالی هستند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. وبسایت the next web در گزارشی به دلایل برتری اتریوم نسبت به بیت کوین اشاره کرده است. مهمترین تفاوت این است که اتریوم فقط یک ارز دیجیتالی نیست. این پلتفرم بلاک چینی مزیت ها و کاربرد های بسیار زیادی دارد. اتریوم قابلیت ایجاد قراردادهای هوشمند را دارد که می توانند به هوشمند سازی هر چه بیشتر ارتباطات و دستگاه ها کمک کنند. با استفاده از قرارداد های هوشمند می توان با فناوری غیرمتمرکز بلاک چین، فرایند های هوشمند را اجرا کرد. مثلا بعید نیست در سال های آینده با استفاده از قراردادهای هوشمند شاهد خودرو های بدون راننده در سطح شهر باشیم.

 

در دنیای مراودات کریپتوکارنسی، معاملات و و ارزهای رمزنگاری شده روز به روز در حال گسترش است و بازار داغ و ارزهای دیجیتالی باعث فراگیر شدن دنیای کریپتو (Crpto) شده است.

در این میان، مردم بین ارزهای دیجیتالی بیت کوین (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) دچار شک و تردید شده‌اند و در واقع نمی دانند کدام یک از این ارزهای دیجیتالی نسبت به دیگری برتری دارد. هرچند ایستم هر دو سعی در انجام کارها.

 

جهت خواندن تمام مقاله به ادامه مطلب مراجعه کنید


دیجی ارز بیت کوین اتریوم ,کوین ,دیجیتالی ,ارزهای ,هوشمند ,برتری ,ارزهای دیجیتالی , ارزهای ,برتری اتریوم ,دلایل برتری ,دلایل برتری اتریوم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبسایت دهستان فش بطری های شیر نوزاد با سرشیشه های اونت بهترین مودم های ADSL و VDSL سرزمین ماهی موسسه حقوقی عدالت کاوان alibabai