درمان فتق در بیضه نوزاد گرداوری شد

درمان فتق در بیضه نوزاد

 

فتق در هرجایی از بدن که باشد نشان دهنده یک شرایط خطرزا خواهد بود ، زیرا برخی از مواقع به سرعت می تواند با انتشار عفونت نیز همراه باشد که در نتیجه به جای درمان یک بیماری با درمان دو بیماری و طول درمان بیشتری مواجه خواهید بود. نوزادی که در دوره نوزادی خود با بیماری های مختلفی روبه رو است قطعا نمی تواند دردی را همچون فتق در بیضه تحمل کند ، بنابراین باید هرچه سریع تر درصدد درمان آن برآیید.

فتق یعنی بیرون زدگی ، بیرون زدگی که معمولا با منشأ مهمی از نیرو همراه می باشد و به سادگی امکان پذیر نیست. بنابراین این تصور که همواره فتق در کمین شماست و با هر فشاری در بدن ایجاد می شود ، تصور بسیار نادرستی می باشد. فتق برای هر عضوی از بدن اتفاق می افتد بنابراین به شرایط خاصی دسترسی ندارد. تنها راه کار برای جلوگیری از آن ، عدم فشار بر روی نواحی مهم از بدن می باشد. این مشکلات معمولا در ضرباتی که به مردان وارد می شود بیشتر از خانم ها قابل مشاهده می باشد.

فتق بیضه در نوزادان بدین معنا است که بیضه ها در داخل کیسه بیضه قرار دارند اما در محلی غیر از این محل دچار بیرون زدگی هستند . به عنوان مثال شما یک برآمدگی را در محلی در کنار ران نوزاد خود مشاهده خواهید کرد. حتی برخی از مواقع فتق بیضه در نوزادان می تواند به محلی همانند قسمت زیرین شکم شما هم نیز منتقل شود.

فتق بیضه بیماری است که علاوه بر دوره نوزادی در دورانی همچون بزرگسالی هم به وقوع می پیوندد. در صورتی که پس ازمشاهده این برآمدگی درمانی انجام ندهید ، روز به روز وسعت بیشتری پیدا کرده و می تواند به یک معضل نیز تبدیل شود. بیضه نوزادان و معاینات ابتدایی تولد یکی از بهترین شرایط برای تشخیص این بیماری محسوب می شود که در اغلب موارد با تشخیص به موقع قابل درمان نیز خواهد بود. اگر فتق در بیضه نوزاد تا اندازه کمی باشد توسط جراحی کوچک قابل رفع می باشد و به محل اصلی خود باز می گردد.  گاهی اوقات این نوع فتق ها با رشد بیشتر جسمی فرزند شما به صورت کامل محو شده و بهبود پیدا خواهد کرد.

بنابراین بیماری فتق بیماری نگران کننده ای نیست و در اکثر موارد تنها با توجه بیشتر والدین یا پزشک در حین معاینات معمولی تشخیص داده شده و درمان ساده ای برای آن در نظر گرفته می شود.


پزشک بیضه ,درمان ,بیماری ,بنابراین ,تواند ,نوزاد ,بیضه نوزاد ,بیرون زدگی ,دوره نوزادی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لونه upvc شیراز,یو پی وی سی شیراز,سفارش پنجره دوجداره شیراز,تولید و فروش درب و پنجره دوجداره upvc در شیراز,درب و پنجره یو پی وی سی شیراز من پیش از تو مقالات علمی- پژوهشی برای ایجاد مدرسه شاد کتابخانه رضوان دودانگه بزرگ دانلود فیلم ایرانی 97