در این مطلب محل قرار گیری و ترمیم پرده بکارت و محل قرارگیری پرده بکارت ، ترمیم پرده بکارت آماده شد

محل قرارگیری پرده بکارت ، ترمیم پرده بکارت

 

محل قرارگیری پرده بکارت

پرده بکارت يک چين غشايي نامنظم است که از اپيتليوم شاخی تشکيل شده است درست در مدخل ورودی واژن قرار دارد و در واقع پرده بکارت به منزله درب ورودی واژن است. پرده بکارت در عمق واژن قرار نمی‌گیرد و با استفاده از یک آینه که در دهانه واژن قرار داده شود، با باز نگه داشتن پاها و سایر قسمت‌های اندام ‌جنسی قابل مشاهده است.

 

ترمیم پرده بکارت

هايمنورافي (Hymenorraphy) هايمنوپلاستي ( Hymenoplasty) يا بازسازي پرده مهبل با عمل جراحي، جرياني است که طي آن بقاياي اين پرده که بر اثر آميزش و يا هر دليل ديگري از بين رفته، با قرار دادن کپسولي ژلاتيني که حاوي ماده اي شبيه خون است، به هم دوخته مي شود. اما بدليل فقدان رگهاي خوني در اين ناحيه اين اتصال موقت بوده و براي نتيجه مطلوب بهتر است تا يک هفته قبل از شب زفاف انجام گيرد.گاهي اوقات نيز که اثري از اين بقايا برجاي نمانده، بخشهايي از دهاته واژن به هم دوخته مي شود تا نقش پرده را بازي کند. اين عمل در ايران و برخي ديگر از کشورهاي عربي غير قانوني است و تنها در صورتي انجام مي گردد که پزشکي قانوني حکم آن را، مثلاً بنا برا اينکه ايزال پرده طي حادثه رانندگي باشد، تاييد کند.

 

عکس و تصویر پرده بکارت


سلامت و پزشکی پرده ,بکارت ,واژن ,ترمیم ,قرارگیری ,پرده بکارت ,ترمیم پرده ,واژن قرار ,قرارگیری پرده ,ورودی واژن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجع به روز و تخصصی پزشکی ایران و جهان دانلود دات ای ار مدرسه 123 | آموزش ابتدایی کنترل خشونت و انواع خشونت ها Schniz.co مدیر پیامک با سلام مشاوره برای تمامی پرندگان و حیوانات خانگی محمود رضا ولی خانی Mr EXE تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول - نمایندگی مجاز ویرپول