انواع درد در شب زفاف گرداوری شد

انواع درد در شب زفاف

 

شب زفاف یکی از معروف ترین لحظات زندگی هر زوج می باشد که هیچ گاه از ذهن هر دوی آنها پاک نمی شود و برای سال های سال ماندگار خواهد بود. البته این مهم است که شما به چه طریقی این شب را سپری می کنید ، زیرا برخی از مواقع ممکن است تا به تلخ ترین شب زندگی فرد نیز تبدیل شود. این شب شاید برای آقایان یک شب شاد و به یاد ماندنی باشد ، اما برای خانم ها به جز استرس و اندکی درد خاطره ی دیگری به یاد نخواهد داشت.

معمولا خانم ها در این شب دردی را احساس می کنند که شاید به نوعی برای فردی که تاکنون آن را تجربه نکرده است ، درد قابل درکی نباشد. شما در یک شب دو درد را باید تحمل نمایید. درد اول در رابطه با برخورد مرد به پرده بکارت شما می باشد که در کمترین زمان ممکن می تواند موجب پاره شدن آن شود. درد بعدی زمانی اتفاق می افتد که آلت مرد به راه تقریبا تنگ واژن راه پیدا می کند و رفته رفته به جلو حرکت می کند.

مردان در زمان نعوظ تا حدودی بزرگتر از آنچه که می بینید خواهد بود بنابراین در هنگام قرار گرفتن در داخل واژن با درد و ناراحتی نیز همراه می باشد. این درد را تنها یک زن احساس می کند و مرد نقش دخول را عملی می کند. بنابراین در اولین رابطه جنسی نباید به برخی از رفتارهای خانم خود ایراد بگیرید ، زیرا او در شرایطی قرار دارد که تنها درد تحمل می کند و هیچ خوشی را متوجه نمی شود.

سعی کنید تا پیش از عمل دخول در شب زفاف همسر خود را آماده کنید. یکی از راه هایی که او درد کمتری را تجربه می کند تنها زمانی است که هر دوی شما به مرحله ای از ارگاسم برسید. در آن زمان عروق خونی در نواحی لگن و بخصوص ناحیه احساس درد را کمتر به وجود می آورند و این موضوع می تواند دخول را راحت تر کرده و همچنین علاوه بر آن احساس رضایتی به دو طرف ببخشد.

ر صورتی که از رابطه جنسی و درد آن در اولین بار می ترسید بهتر است تا برای اعمال تغییرات در بدن خود از ژل لوبریکانت استفاده کنید. این ژل مخصوص شب زفاف و اولین دخول طراحی شده است که هم لیزی در واژن و اهم احساس درد را کمتر از حد معمول می کند.


پزشک زفاف ,دخول ,اولین ,زمان , ,خانم ,رابطه جنسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

|سایت تفریحی|دانلود اهنگ جدید|دانلود فیلم جدید|اخبار جدید| emohtava stevieq40p News Jaxtoneqls60 site ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی| خرید پنل پیامکی خریدملک در آنکارا راهنما طراحی وب سایت تدریس خصوصی دوم دبستان فروشگاه عینک آفتابی | ای فابنر