شب زفاف و بیماری های روحی گرداوی شد

شب زفاف و بیماری های روحی

 

شب زفاف شبی است که در آن مهمانی بزرگی برپا می شود ، اما در برخی از موارد بخصوص در ازدواج هایی که هیچ عشق و علاقه ای در میان نباشد ، شب زفاف به شبی برای آزار روحی تبدیل خواهد شد. شبی که در آن جسم یک زن توسط مرد تصرف می شود و دیگری خبری از عشق نیست. در حالی که در حالت عادی در شب زفاف پس از برقراری اولین رابطه جنسی پیوندی که بین زن و شوهر قرار دارد مستحکم تر از گذشته خواهد شد و این نشانه ی بسیار خوبی است.

شب زفاف شبی است که باید مهربانی و محبت در این شب بیشتر از همیشه باشد ، بنابراین اگر از نظر روحی شرایط برقراری یک رابطه عاشقانه را ندارید بهتر است تا از این کار صرف نظر کنید و به شبی دیگر موکول نمایید. دقت کنید که زن در شب زفاف همچون یک شیشه بسیار ظریف است و می تواند بر اثر یک ضربه هرچند کوچک به تکه های ریز تبدیل شود. این تکه های ریز دل و روح او است که با هیچ تغییری به یکدیگر متصل نخواهند شد.

در این شب نباید هیچ زوری و هیچ اجباری وجود داشته باشد. هر زور و هر اجبار برای برقراری رابطه جنسی از سوی مرد در صورتی که زن ایلی نشان ندهد به بزرگترین ضربه روحی تبدیل خواهد شد و ریشه بسیاری از بیماری های روحی در آینده می باشد. برخی از مردان اظهار دارند که پس از ازدواج رفتار همسر آنها به صورت کلی تغییر یافته است ، در حقیقت منشأ این تغییر در رفتار خود آنها می باشند که با رفتاری ناشایست و به دور از انسانیت در آن نقش داشته اند.

در این شب در ابتدا باید همسر خود را برای برقراری رابطه آماده کنید. این پروسه کمی طولانی است و با زور و عجولانه برقرار نمی شود. برخی از موارد همسر شما هیچ تمایلی ندارد ، در نتیجه ء نمی شود و اولین دخول شما می تواند به دردناک ترین درد دنیا تبدیل شود. این درد به دلیل بی اهمیت بودن نظر همسر برای شما منجربه خواهد شد تا او پس از این رفتاری متفاوت و سرد را از خود نشان دهد . بنابراین سعی کنید برای پیشگیری از هرگونه ضربه عاطفی به روح همسر خود او را درک کنید تا از هر بیماری روحی در آینده نیز پیشگیری نمایید.


پزشک زفاف ,روحی ,همسر ,برقراری ,بیماری ,ضربه ,برقراری رابطه ,برای برقراری ,تبدیل خواهد ,روحی تبدیل ,برای برقراری رابطه ,روحی تبدیل خواهد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

buyekhosh عــلــــــی شـاهکــــار سفارش ساخت تابلو بالابری مجله ی تفریحی همه چیز بررسی هیوندا سوناتا مظنه ی قیمت طلا معرفی اپلیکیشن های جدید کلینیک دندانپزشکی فوق تخصص ایمپلنت پردیس