رشته های پزشکی رایگان در استرالیا

تحصیل در رشته ی پزشکی در استرالیا با ایران متفاوت است. در صورتی که مدرک دیپلم دارید و می خواهید با مدرک دیپلم در استرالیا در رشته ی پزشکی را دارید باید ابتدا یک دوره ی کارشناسی 2 یا 3 ساله را بگذرانید و بعد از ان می توانید در مقطع فوق لیسانس و دکترا در رشته ی پزشکی در دانشگاه های استرالیا ادامه تحصیل دهید. برای تحصیل در رشته ی پزشکی می بایست هزینه های زیادی را متقبل شوید که مبلغی حدود 39 هزار دلار در سال است. 

استاندارد های مربوط به آموزش پزشکی در استرالیا تحت نظر شورای پزشکی در استرالیا انجام می گیرد. 

دانشکده ی سیدنی در استرالیا

یک دانشگاه پزشکی در استرالیا است. شرایط پذیرش متقاضیان علوم پزشکی در کشور استرالیا به صورت زیر است:

جهت پذیرش ترکیبی از مدارک دیپلم و ریز نمرات دبیرستان لازم است. همچنین فرد می بایست نمره ی قبولی در ازمون ورودی پزشکی را اخذ نماید. برنامه های اموزشی در استرالیا معمولا 4 ساله است و متقاضیان بر اساس نتایج مدرک تحصیلی و مصاحبه ای که از انها می شود ارزیابی می شوند . 

دانشکده ی سیدنی در استرالیا شامل بهترین روش های اموزش بالینی  پزشکی در استرالیاست. که در ابتدای اموزش مهارت های بالینی دانشجویان همزمان با اموزش مطالعه ی نظری را نیز اغاز می کنند. 

دانشگاه موناش در استرالیا

یکی از چندین دانشگاه برتر در ارائه ی دوره ی کار ورزی در این کشور است. گذراندن یک دوره ی یک ساله ی طبابت تحت نظر افراد متخصص برای دانشجویان فارق التحصیل رشته ی پزشکی اجباری و الزامی است.این دوره ی یک ساله در واقع کار ورزی محسوب می شود.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر  با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200


تحصیل خارج از کشور پزشکی ,استرالیا ,رشته ,ساله ,دانشگاه ,دوره ,مدرک دیپلم ,پزشکی رایگان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

زندگی قشنگه ... اگه عاشق باشی..‌ نرم افزار های کاربردی موبایل اینستا فانی | تماشای آنلاین و دانلود کلیپ های اینستاگرام پاتوق دانلود فیلم و سریال منصوره وطنی ...