نقد و بررسی کتاب اتاق هیچ

این کتاب , کتابیست داستان مانند و جاهایی هم حتی توصیه های مختلف و توجیه های مختلف در مورد روج و جسم و … در اون وجود داره. نویسنده بدون توجه به گفته های قبلی خودش یکدست نوشته و حتی برنگشته به چند صفحه قبل که ببینه چی نوشته. این باعث شده که سراسر کتاب ضد و نقیض باشه طوری که توی ذوق مخاطب میزنه. این کتاب یک کتاب خوب نیست حتی یک کتاب معمولی هم نیست. کتابیست شامل افکار یک نفر که در کمترین زمان ممکن سر هم شده و به قول خود کتاب “تشکیل کل داده” .

چیزی که شما اینجا مطالعه میکنید افکار آشفته یک نفر هست که خیالپردازی هاش رو به صورتی کاملا ناشیانه سر هم کرده و انتظار داشته یک کتاب ادبی ازش بیرون بیاد. کتاب در سه بخش خلاصه میشه بخش اول شامل یک سری خیال پردازی که حتی با استاندارد های خیال پردازی هم بسیار سطح پایین هستند. بخش دوم یک سری توصیه های فلسفی ضد نقیض که مثل این میمونه کسی چند سال بعد از یک نگاه سرسری به کتاب علم النفس بخواد چند صفحه راجبش بنویسه و بخش سوم هم دوباره همانند بخش اول.گرچه صفحات کتاب زیاد نیست اما مثلا اگر ۱۰۰ صفحه و یا بیشتر میبود خوندنش واقعا غیر قابل تحمل میشد.

امتیازی که من به این کتاب میدم ۱ از ۱۰ هست. نویسنده:


دانی انلاین کتاب ,صفحه ,خیال پردازی ,کتاب اتاق ,بررسی کتاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی موجوده سایت تفریحی پاپافان تاپیک فایل سمپاشی سوسک موریانه در اصفهان تهران دفتر خاطرات دکتر ۴۷ ساله پایگاه خبری تحلیلی دیدبان غرب خاطرات ویانا