کارهای نادرست در شب زفاف و اشتباه های شب زفاف گرداوری شد

کارهای نادرست در شب زفاف

 

معمولا همیشه اشتباهاتی رخ می دهد که در برخی از مواقع جبران آنها غیرممکن بوده و می تواند به نوعی به بدترین خاطره زندگی شما نیز تبدیل شود. بنابراین سعی کنید تا در هر موقعیتی حتر در شب زفاف بهترین باشید و اثر درک کردن را تا حدودی بدونید. کارهای نادرست حتی در شب زفاف هم وجود دارد و تنها با داشتن آگاهی از آنها می توانید به نوعی از آنها جلوگیری نموده و موجب آزار روحی همسر خود نشوید. در این شب هم زن و هم شوهر به یک انسان زودرنج و حساس تبدیل می شوند و کوچکترین صحبت با حرکتی می تواند آزاردهنده باشد.

یکی از کارهای نادرست در شب زفاف انجام این اتفاق مهم در همان شب عروسی است. بسیاری از ماه با واژه ای به نام ماه عسل آشنا شده ایم. در حقیقت هیچگاه به شب عسل ترجمه نشده است . بر این اساس شما تا حدود یک ماه پس از عروسی فرصت دارید تا شب زفاف خوبی داشته باشید اما متأسفانه در فرهنگ ایرانی و اسلامی این شب حتما باید در همان شب عروسی باشد و در برخی از شرایط افرادی پشت در منتظر هستند تا دستمال خونی مربوط به باکره بودن عروس را مشاهده نمایند. این شرایط یکی از بدترین شرایط برای عروس خانم ها و آقا داماد ها می باشد.

سعی کنید تا این آداب و رسوم را فراموش کنیم. در این شب نباید هیچ خستگی وجود داشته باشد بهتر است تا برای این شب از روز قبل خود را آماده کنید و حتی برای روز بعد مرخصی بگیرید تا بتوانید در کنار همسر خود بیشتر بمانید . زیرا در این روزها همسر شما به واسطه ی دوری از خانواده اندکی دپرس است  و تنها حضور شما می تواند از این تنهای بکاهد. او نباید هیچگاه فکرکند که شما تنها برای برقراری یک رابطه جنسی با او ازدواج کرده اید ، زیرا در این صورت تا پایان عمر رفتار خوشی را از او مشاهده نخواهید کرد .

در شب زفاف یکدیگر را درک کنید . معمولا برخی از آقا دامادها و عروس خانم ها برای رفع اضطراب خود از مشروبات الکلی استفاده می کنند که نه تنها هیچ کمکی نمی کند بلکه با سردرد صبحگاهی نیز همراه خواهد بود. اگر همسر شما دوست ندارد تا با شما صحبت کند از این کار پرهیز کنید ، تنها چند جمله ی کوتاه در رابطه خود از او بپرسید. در بسیاری از مواقع همسر شما پس از پاره شدن پرده بکارت دوست ندارد که به رابطه ادامه دهد ، بنابراین او را مجبور نکنید و بگذارید تا این درد و ناراحتی از بدن او خارج شود.


پزشک من زفاف ,همسر ,نادرست ,کارهای ,رابطه ,عروس ,کارهای نادرست ,دوست ندارد ,عروس خانم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

(مطالب خواندنی) لنجان - زرین شهر باشگاه رزمی فرهنگی ووشو موعود دهدشت اینجا همه چی هست تـرجـمه‌های کیارش طراحی سایت مجله خبری طراحی و سئو انجام پروژه هایdatabase بازی بالا بردن بازديدوبلاگ