به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمید رضا مومنی در همایش آغاز به کار فعالیت شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه در این منطقه آزاد، گفت: بسیاری از فعالیت ها، ارتباطی به اعتبار و یا منابع ندارند و می توان برخی رویکردها را با ت های مدیریتی انجام داد.

وی ادامه داد: وضعیت خدمات دهی فرودگاه قشم مناسب است اما هنوز تا حد مطلوب فاصله دارد که در این زمینه می توان با استفاده از روش های جدید مدیریتی و ایجاد تحول در بخش نیروی انسانی، خدمات شایسته تری را ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  تصریح کرد: برای سفر مسافران و گردشگران به این جزیره ابتدا باید امکانات میزبانی را فراهم نموده سپس از مردم برای سفر به این جزیره دعوت نمائیم.

او با اعلام اینکه خوشبختانه شرایط این جزیره در حوزه گردشگری روز به روز بهتر می شود، افزود: علیرغم نیاز به گام های سریع تر در توسعه و پیشرفت این جزیره، باید در جاهایی که موفق به تحقق توقعات مردم نشده ایم نیز از آنان عذرخواهی کنیم.

*** مدیرعامل شرکت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم نیز در این همایش گفت: اداره و بهره برداری از فرودگاه و بنادر و سازه های دریایی منطقه آزاد قشم و ارائه خدمات مورد نیاز مردم از جمله فعالیت های این شرکت است.

امیر جعفرپور افزود: مدیریت و نظارت بر اجرای طرح های عمرانی و توسعه بنادر و فرودگاه، جذب سرمایه گذاری و ایجاد هماهنگی با سایر سازمان ها و شرکت های دریانوردی و هواپیمایی در کشور از دیگر حوزه های فعالیت این مجموعه می باشد.

او ادامه داد: ایجاد مرکز مدیریت واحد، ساماندهی شرکت‌ها، ایجاد هاب لجستیکی منطقه و حرکت به سوی منطقه هوشمند حمل‌ و نقلی کشور از دیگر اهداف این مجموعه است.

مدیرعامل شرکت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم اظهار کرد: توسعه صنعت و پارک لجستیک در جزیره، ایجاد شهرهای دریایی و هوایی، ایجاد مرکز پیشرفته معاینه فنی منطقه و جهانی و توسعه ظرفیت فرودگاه قشم تا 100 برابر در 10 سال آتی از دیگر اهداف ما می باشد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.

 

 


قشم آنلاین منطقه ,فرودگاه ,ایجاد ,بنادر ,توسعه ,آزاد ,منطقه آزاد ,ایجاد مرکز ,دیگر اهداف ,فرودگاه منطقه ,شرکت بنادر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ژورنال پائیزان پرستاران آینده دنیای فیلم و سه بعدی و نرم افزار منابع کارشناسی ارشد HOMƎLAND MOVIE 0000000 آی کیو 180 تفریحی