شاید تا بحال به این فکر افتاده اید که چطور می شود تعدادی زیادی بک لینک رایگان از وب سایت های ایرانی و خارجی به عنوان بک لینک با کیفیت و یا بک لینک دائمی دریافت کنید, اگر شما هم مثل سایر دوستانی که به تازگی سئوکار شدند قصد دارید ره صد ساله را یک شبه طی کنید بهتون پیشنهاد میکنم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

کلمات کلیدی LSI چیست 
پنیر مجانی فقط در تله موش یافت میشود این جمله مصداق کامل لینک سازی به صورت انبوه و بدون کارشناسی و استراتژی است شما میبایست قبل از هر کاری شروع به تعیین استراتژی و تاکتیک هایی برای لینک سازی داخلی و دریافت بک لینک از وب سایت های دیگر نمایید تا بتوانید نهایت بهره وری را از لینک های دریافتی ببرید .

به عنوان مثال شما لیستی از کلمات کلیدی وب سایت خود آماده کرده و با استفاده از ابزاری همچون خود موتور جستجو گر گوگل کلمات کلیدی هم معنی (Latent Semantic Indexing) که به اختصار LSI نامیده میشود را استخراج کنید تا بتوانیم در تولید محتوا و بحث لینک سازی از آن ها استفاده کنیم .

عدم استفاده از کلمات و عبارات متشابه سبب خواهد شد زمان زیادی یک موتور جستجو صرف کند تا عبارات مترادف کلیدی یک سایت را شناسایی کند. با توضیحی که بیان کردیم می‌توان گفت که گوگل وب سایت های را که از کلمات کلیدی مشابه نیز علاوه بر کلمات کلیدی خود در سایت به کار می‌برند در رتبه‌های بالاتری قرار خواهد داد.

ادامه مطلب


خبری لینک ,کلیدی ,کلمات ,سایت ,استفاده ,سازی ,کلمات کلیدی ,موتور جستجو ,لینک سازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

lillieyemmv34 Daily 98music04 ازدواج باتاخیر دختران دنیای چادر وبلاگ پول