یکی از بهترین هتل های پنانگ می باشد  که هتلی است ساحلی در کنار ساحل باتوفرینگی قرار دارد. این هتل دارای امکانات تفریحی آبی و استخر روباز می باشد . بازار شبانه در نزدیکی این هتل قرار دارد و حدود 30 دقیقه تا شهر توریستی جرج تاون فاصله دارد.

همچنین با فرودگاه بین المللی Bayan Lepas  فاصله ی 45 دقیقه ای دارد. برخی اتاق ها دارای منظره ی ساحل پنانگ و برخی دیگر دارای منظره ی تپه های سرسبز پنانگ می باشند.

[caption id="attachment_9409" align="aligncenter" width="600"]هتل هالیدی این ریزورت پنانگ هتل هالیدی این ریزورت پنانگ[/caption]

امکانات اتاق ها شامل تهویه هوا، مبلمان کلاسیک چوبی، تلویزیون، ماهواره و حمام خصوصی برای رفاه گردشگران تور پنانگ می باشند. کافه Terrace انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند و همچنین در کافه های دیگر و لژ لابی دسرهای بسیار لذیذی سرو می شود. می توانید در کنار ساحل والیبال ساحلی بازی کنید و یا از ورزش های آبی لذت ببرید. هتل هالیدی این ریزورت با پرسنل مجرب و فضای دلنشین پذیرای مهمانان تور مالزی می باشد.


لذت سفر پنانگ ,ساحل ,ریزورت ,دارای ,هالیدی ,ساحل پنانگ ,دارای منظره ,قرار دارد ,کنار ساحل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حفاظ ثامن مجله اینترنتی سرگرمی رویا کلینیک مجازی تاریخ استان مرکزی مشکلات فنی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فروشگاه