کاشت مو در جای زخم و بخیه جای زخم و بخیه بخصوص در ناحیه سر دید ناخوشایندی دارد و به وضوح دیده می شود و موجب ناراحتی و از بین رفتن اعتماد به نفس در فرد می شود اما این بدان معنی نیست که سما باید تا آخر عمر این عارضه را تحمل نمایید .در زیر روشی را برای رفع این مورد توضیح می دهم .

کاشت مو  طبیعی یکی از محبوبترین  روشها برای ترمیم جای زخم می باشد روال کار در این روش درمان شامل برداشت مو از سر یا سایر نقاط بدن و قرار دادن آن در جای زخم است . در این حالت معولا 50 تا 90 درصد از گرافت ها در جای زخم یا بخیه رشد می کنن و این موجب می شود تا اینکه جای زخم و بخیه در پشت سر به کمتر نمایان شود.

روشی برای جراحی پوست یا پلاستیک برای کمبود پوست سر که با تغییرات هورمونی ، یا آسیب دیدگی و سوختگی به وجود آمده است ، انجام می پذیرد . در این روش از مو های موجود برای پر کردن نواحی طاس استفاده می شود و در بیشتر موارد برای بیمار این روش رضایت بخش است .اما این نوع روش کاشت مو در جای زخم و بخیه با جلسات زیادی هم راه است که شامل پیوند بافت مودار به ناحیه طاس به صورت مستقیم یا با استفاده از میکروگرافت های فولیکول ها به منظور ترمیم خط مو می باشد . بهتر است بیمار در بخش های دیگر سر رشد موی سالم داشته باشد تا به عنوان منبع اهدای مو مورد استفاده قرار بگیرد .که در این صورت رنگ، بافت و ویژگی های دیگر مو با هم سازگار می باشد.

توجه داشته باشید بهترن نوع کاشت مو در جای زخم و بخیه استفاه از روش FUT است .


کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو بخیه ,کاشت ,استفاده ,پوست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه پروژه پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تدریس خصوصی مکالمه، آیلتس، تافل اشپزی ℮√☺ṧω℮ℯt ʟ لوازم یدکی گریدر