اولین رابطه جنسی در عروس خانم ها گرداوری شد

اولین رابطه جنسی در عروس خانم ها

 

رابطه جنسی در بین تمامی زوج های جوان و پیر اتفاق می افتد. متأسفانه در کشورهای غربی برای داشتن رابطه جنسی اصولی و درست هیچ اجباری برای ازدواج وجود ندارد و همین عامل می تواند موجب افزایش شهوت و بی توجهی به جنس مؤنث شود. اما در ایران اولین رابطه جنسی در خانم ها و آقایان زمانی اتفاق می افتد که آنها ازدواج کرده اند. اولین رابطه جنسی در عروس خانم ها معمولا در شب اول ازدواج رخ میدهد اما برای برخی دیگر در ماه عسل ، در هر صورت  این شرایط برای خانم ها بسیار استرس زا است ، زیرا برای اولین بار است که چنین تجربه ای دارند. درک متقابل همسر می تواند به بهبود شرایط کمک شایانی کند.

اولین شب عروسی شبی خاطره انگیز است ، شبی که از صبح آن روز در تدارک عروسی بوده و بسیار خسته هستید ، در صورتی که دائما به فکر رابطه در انتهای شب باشید ، قطعا از لحظات شاد عروسی خود هیچ لذتی نمی برید. اساس اولین رابطه جنسی در عروس خانم ها ممکن است که با خونریزی و زخم همراه باشد زیرا پرده بکارت شما که در راه ورودی واژن قرار گرفته در این رابطه پاره خواهد شد. البته بر اساس نوع پرده بکارت ممکن است که با خونریزی همراه نباشد که حتی می تواند موجب شک و ظن در همسر شما گردد. مردان پیش از داشتن رابطه جنسی بهتر است اطلاعاتی در خصوص انواع پرده بکارت به دست آوردند تا هیچ گاه در اولین رابطه دلخوری را به وجود نیاورند.

پاره شدن پرده بکارت در اولین رابطه جنسی عروس خانم ها اتفاق می افتد. برخی پیش از داشتن رابطه از این شرایط بسیار می ترسند زیرا دوست ندارند که حتی عضوی از بدن آنها آسیب ببیند. در حقیقت میزان مقاومت پرده بکارت بسیار نازک است و بر اثر یک فشار کوچک به سرعت پاره می شود. به دلیل خاصیت عضلانی احتمال خونریزی وجود دارد اما تنها چند قطره از آن خواهد بود و هیچ گاه در حد خونریزی قاعدگی از بدن شما خون دفع نمی شود. اما به مدت چند ساعت تنها سوزشی جزئی در ناحیه ی واژن احساس خواهید کرد که قطعا در روز بعد به صورت کلی فراموش می شود.

مردان در ماه های اول ازدواج نقش مهمی بر عهده دارند . همسر شما در این ماه های ابتدایی به واسطه دوری از خانواده خود بسیار غمگین است ، بنابراین به این رفتار او ایراد نگیرید ، از بی مزه بودن غذاهای او انتقاد نکنید ، سعی کنی که او را درک کنید تا ای شرایط سخت را پشت سر بگذارد و شما را به عنوان یار و شریک خود تا پایان عمر بپذیرد ، قطعا زندگی بسیار شیرین تر خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: نکات اولین نزدیکی


پزشک رابطه ,اولین ,جنسی ,خانم ,پرده ,عروس ,رابطه جنسی ,اولین رابطه ,پرده بکارت ,عروس خانم ,داشتن رابطه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خط نمایشگاه ـ فیرلاین امیر دل علم آموزی وبلاگ فرستنده های دیجیتال استان خوزستان انجام پروژه هایdatabase فیلم , اهنگ , خبر , سریال دختر و پسر عمو کیف زنانه کار اینترنتی پاره وقت