فوق لیسانس و دکترا در اسپانیا

کشور اسپانیا جزو یکی از کشور های اتحادیه اروپا است. کشور های اتحادیه ی اروپا از سال2011 دچار رکود اقتصادی شده اند و کشور اسپانیا نیز از این رکود بی بهره نماند و درگیر این رکود اقتصادی شد. این نکته موجب سخت شدن اخذ اقامت در اسپانیا برای متقاضیان خارجی شده است و انها در این زمینه شانس کمتری دارند. همین نکته باعث شده که افراد کمتر ادامه تحصیل در اسپانیا انتخاب کنند. 

بیشتر افراد دوران ابتدایی و متوسطه را در کشور خود می گذرانند و بیشتر برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی یا کارشناسی و سایر مقطع های دانشگاه های اسپانیا به کشور دیگری مهاجرت می کنند. 

چگونگی اخذ مدرک لیسانس در کشور اسپانیا

دانشگاه های کشور اسپانیا بر خلاف بیشتر کشور ها که دارای دانشگاه های معروفی هستند اوازه ای در جهان ندارد و دانشگاه های این کشور چندان معروف نیستند. افرادی که قصد ادامه تحصیل در اسپانیا مقطع لیسانس را دارند باید به این نکته توجه کنند که تمامی دروس و رشته های در مقطع لیسانس در دانشگاه های اسپانیا به زبان اسپانیایی است لذا انها باید این زبان را اموخته باشند تا شانس تحصیل در این کشور را داشته باشند. این دوره در کشور اسپانیا 4 سال به طول می انجامد افراد متقاضی می بایست دارای مدرک دیپلم بوده تا اجازه ی شرکت در این دوره را داشته باشند.

کار دانشجویی

دانشجویان همچنین اجازه ی کار در ساعتی در طول هفته را بزای هزینه زندگی در اسپانیا و هزینه تحصیل در اسپانیا دارا هستند(10 ساعت)که به ازای هر یک ساعت کاری که انجام می دهند 8 تا 10 یورو کسب می کنند دوره های کارشناسی ارشد نیز 2 ساله است که دانشجویان با تحصیل در این مقطع شانس خود را جهت دریافت بورسیه ی تحصیلی افزایش می دهند. در مقطع دکترا نیز افراد باید 5 سال تمام را تحصیل کنند که این 5 سال شامل دو دوره است. یک دوره ی دو ساله جهت پاس کردن واحد های دروس تخصصی و یک دوره ی سه ساله جهت تکمیل پایان نامه و ارائه ی دفاعیه است. 


تحصیل خارج از کشور اسپانیا ,کشور ,تحصیل ,مقطع ,دوره ,لیسانس ,کشور اسپانیا ,ادامه تحصیل ,داشته باشند ,مقطع لیسانس ,رکود اقتصادی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرستاری از کودک و سالمند,بیمار در منزل شیراز رنگ و ابزار توانیر خدمات تخصصی کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن فروشگاه دانلودی ثبت شرکت هانا نگاه به زیبایی Phoenix