تحصیل در سوئد با مدرک دیپلم ولیسانس

کشور سوئد به عنوان کشوری مهاجر پذیر از منطقه اتحادیه اروپا، همه ساله تعداد افرادی از تبعه های خارجی را در لیست دانشجویان مراکز دانشگاهی خود دارد. برای بسیاری از دانش آموزان فارغ التحصیل دروه متوسطه که قصد مهاجرت به این کشور رادارند، شاید این سوال اساسی که آیا با مدرک دیپلم هم می توان در دانشگاه های این کشور ثبت نام کرد، پیش بیاید که می توان گفت: بلی، با داشتن مدرک پایان دوره مقطع متوسطه فرد می تواند با همان مدرک دیپلم 12 ساله کشور خود یا معادل آن که مورد پذیرش دانشگاه های کشور سوئد باشد، در دانشگاه های این کشور برای مقطع لیسانس، ثبت نام کرد .

تحصیل در سوئد با مدرک دیپلم

تحصیل در سوئد با مدرک دیپلم ، مشروط به قبولی در آزمون های ورودی  و آموختن زبان سوئدی برای دروس دوره لیسانس  و نیز برخورداری از سطح قابل قبولی از زبان انگلیسی  و نیز پذیرفته شدن در دانشگاه های دولتی کشور سوئد، امکان پذیر می باشد. در این مرحله خود دانشجو می تواند مدارک تحصیلی قبل و مدرک قبولی در آزمون سراسری کشور متبوع و مدرک زبان سوئدی و نیز نامه تمکن مالی و سایر مدارک پیش بینی شده ، بسته به نوع دانشگاه مورد نظر در سوئد را ارائه کرده و در جهت اخذ پذیرش از دانشگاه در مقطع لیسانس، اقدام کند که در صورت دریافت پذیرش از یکی از دانشگاه های سوئد و دریافت ویزای این کشور،امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور سوئد را پیدا می کند .

تحصیل در کشور سوئد با مدرک لیسانس

تحصیل در کشور سوئد با مدرک لیسانس ،هم امکان پذیر است به این گونه که اگر فرد خواهان ادامه تحصیل در سوئد مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های این کشور باشد ، و مدرک کارشناسی خود را نیز اخذ کرده باشد ، مشروط بر اینکه رشته انتخابی او در دوره فوق لیسانس مطابق با مدرک کارشناسی اش بوده ، و نیز دارای نمره 6.5 آیلتس باشد و نیز در آزمون های ورودی که بعضاً برخی از دانشگاه ها در این مرحله برگزار می کنند، پذیرفته شود ، می تواند وارد مرحله فوق لیسانس این کشور شود . کارشناسان از بدو ورود به این مرحله تحصیلی ، برای تأمین هزینه های زندگی در اسپانیا و هزینه تحصیل در اسپانیا می توانند در هفته 20 ساعت را به کار دانشجوئی،اختصاص داده  و در قبال آن حقوق دریافت کنند.

مدت زمانی یک الی دوساله ای برای اتمام دوره کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده است که به جهت فارغ التحصیل شدن از این مرحله ، ارائه دادن پایان نامه برای دانشجویان ، الزامی شده است .


تحصیل خارج از کشور کشور ,مدرک ,سوئد ,تحصیل ,دانشگاه ,دیپلم ,مدرک دیپلم ,کشور سوئد ,مقطع کارشناسی ,مدرک لیسانس ,کارشناسی ارشد ,مدرک دیپلم ولیسانس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ست هدیه مردانه دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم دانلود فیلم و سریال خارجی ,دانلود زیرنویس فیلم و سریال خارجی مهندس زمانی 09102191330 قطره ام دریام گروه سرود نجم الثاقب