آموزش فر کردن مو با بیگودی های کوچک و بزرگ

فرکردن مو به روش های خانگی بسیار موثر و زیبا می باشد بیگودی یکی از گزینه هایی است که شما می توانید با این روش موهای خود را به شکل سالمی بیگودی گذاشته و زیباتر نمایید فر کردن مو با سشوار و وسایل الکتریکی باعث آسیب دیدن مو می شود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر آموزش فر کردن مو با بیگودی های کوچک و بزرگ را در مجله خبری دانستن خواهید دید با ما همراه باشید.

درسـت اســت که این روزهـــا انواع متفاوتی از دســـتگاه‌ـهــای الکتریـکــی برای فر کردن و حالت دادن موها وجود دارد؛ اما اســـتفاده مکــرر از هرکـــدام از این دســـتگـاه‌ها به موها به شدت آســـیـــب میــ‌ـــزنـــد؛ اگـــر به فکـــر سلامت موهای خود هسـتــیـــد اســـتـــفاده از حالـــتـــ‌ـــدهنـدهـ‌ـهـــای داغ را کنار بگذارید به روش‌‌ـــهای بی‌ خطر روی بیاورید.

به گزارش مجله خبری دانستن : حتـــمـا تا به حال اصــطلاح میزانـپـلـی را زیـــاد از مادربـــزرگـــ‌ها شنیــده‌ایـد اما میـــ‌ـدانــیــد واقعـــا چه معـنـــایـــی می‌ــدهـــد؟ میـزانـپـــلـــی به عمل پیچــیـــدن مو با بیــگودی گفته می‌شود. موها با انجام میـــزانپـــلـی به‌ــصورت حلـــقـــه‌ــهـــای بسیـار زیــبــا درمـــیــ‌ـآیـــد و زیــباتر جلوه میــ‌ــکـنــد همچنـــین انـجام یکـســری شینیون‌ها بسیــار راحــتـ‌ــتـــر میــ‌ـشود؛ علاوه بر ایـــنــهـا چون بدون سشوار و دیـــگر وسایل حالـــت‌ــدهـــنـــده الـکـــتــریـــکـــی موهای‌تان را حالـت می‌ـــدهید، موها آسـیب کمــتــری میـ‌بیننـد بنابراین نه شکنـــنده می‌شوند و نه رنگـــ‌ـشان خیلی زود کدر و بیـــ‌حــالت می‌شود بنابرایـــن اگــر میــ‌ـــخواهید با کمتـرین هزیـنـه چه به لحــاظ سلـامــت و چه به لحـاظ مادی موهایــ‌تـــان حالت بگـــیرد پیـچـیـدن با بیگودی را یاد بگـــیرد البتـه اگـــر برای حالت دادن موها خیلـــی عجول نیســـتـــید.


مجله خبری سرگرمی فانوس بیگودی ,موها ,حالت ,خبری ,مجله ,کوچک ,مجله خبری ,دادن موها ,خبری دانستن ,حالت دادن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لباس نوزادی دانلود کلیپ جدید خرید اینترنتی فروش پروفیل،میلگرد و آهن دوری ِ بین من و تو دوری ماهی و دریاست adelaide7eve6nj page پنتاکس Balochi Academy Sarbaz ( BAS ) - بلۏچی زبانء ربیدجاہ - فرهنگستان زبان و ادب بلوچی فروشگاه