پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم)

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم)دسته: معماری
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1782 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 32

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم) شامل ۳2 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خ

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم)

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم) شامل ۳2 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به آن نمایید.

.
مقدمه:

تحولات انقلاب صنعتی در جهان باعث گردید که شهرها از نظر فضای سبز خارج از الگوی ارگانیک قبلی که پاسخگوی نیازهای اکولوژیک بود، تکوین یابد. در تعریف کنونی فضای سبز شامل آن بخش از مناطقی می شود که دارای گیاهان و یا هر گونه سبزینگی اعم از درختان، گلها و چمن ها را در بر داشته باشدطراحان هلندی شهر سبزی را برای گوانژوی کره جنوبی طراحی کرده اند که در آینده به عنوان الگوی پروژه های شهری دوستدار محیط زیست جهان معرفی خواهد شد.
این شهر کوچک در فاصله 35 کیلومتری سئول در کره جنوبی ساخته می شود و به نظر می آید که ایده اصلی طراحی آن به فیلمهای علمی - تخیلی باز می گردد.
پیش بینی می شود این شهر کوچک در سال 2011 تکمیل شده و حدود 77 هزار تن را نیز در  خود جای دهد.قسمتهای اصلی این شهر شامل دو مرکز بزرگ به همراه فضاهای مسی، فرهنگی، اداری، تجاری، تفریحی و آموزشی است که بر روی سقف آنها پرچینهای فوق مدرنی ساخته  می شود که سهم قابل توجهی در کاهش مصرف انرژی و مصرف آب و همچنین بهبود  سیستم تهویه مطبوع خواهند داشت.
برجهای مسی و اداری که در این شهر ساخته می شوند همچون تپه های سرسبزی  خواهند بود که در بدنه خارجی آنها از تنوع قابل توجهی گیاهی استفاده خواهد شد.همچنین آبیاری گیاهان در طبقات مختلف این برجها با استفاده از مدرنترین تکنیکها صورت  می گیرد تا ضمن کاهش هزینه ها، بیش از پیش بر افزایش فضاهای سبز مجموعه افزوده شود. 
در این پاورپوینت به بررسی نقش درخت و فضای سبز در معماری ، می پردازیم .

.
فهرست:

عنوان
نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم)
شهر سبز
كلبه دو طبقه درختی
تاثیرونقش درختان درفضای سبزومنظرشهری
انواع دیواره های مورد استفاده در فضای سبز
انواع دیواره ها
انواع دیواره ها بر حسب مصالح ساختمانی
تعدادی از گیاهانی که به عنوان پرچین یا دیواره سبز کاربرد دارند:
خانه های كوهستانی

.

عنوان: نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم)

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳2 اسلاید

ارائه شده در: گاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

   نقش درخت و فضای سبز در معماری, پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری, دانلود پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری,

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

برچسب ها : پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم) , نقش درخت و فضای سبز در معماری , پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری , دانلود پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری , نقش درخت در معماری , پاورپوینت نقش درخت در معماری , دانلود پاورپوینت نقش درخت در معماری , نقش فضای سبز در معماری , پاورپوینت نقش فضای سبز در معماری , دانلود پاورپوینت نقش فضای سبز در معماری , مبانی طراحی فضای سبز , پاورپوینت مبانی طراح


شیک فایل , دانلود پروژه های تخصصی پاورپوینت ,معماری ,فضای ,درخت ,فایل ,دیواره ,قرار داده ,نمایش اسلایدهای ,معماری پاورپوینت ,معماری دانلود ,دانلود پاورپوینت ,معماری دانلود پاور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای تخفیفان نتورک 98 محفل عشاق الحسین (ع)مشهدالرضا دورهمی سیلما اینجا همه چی هست غریزه