ست کردن رنگ خاکستري مايل به قهوه اي در دکوراسيون داخلي

رنگ خاکستري مايل به قهوه اي به علت قابليت ترکيبي وسيعي که با تمامي طيف هاي رنگي دارد انتخاب محبوبي براي ديوارها در علم دکوراسيون داخلي به شمار مي رود. رنگ خاکستري مايل به قهوه اي نه خاکستري است و نه قهوه اي بلکه ترکيبي از دو رنگ زيباي قهوه اي و خاکستري مي باشد. اين رنگ طيف هاي گرم و سرد، روشن و تيره خاکستري مايل به قهوه اي را شامل مي شود.

تزئينات دکوراسيون داخلي به وسيله اين رنگ بسيار دلچسب و آسان خواهد بود چراکه انتخاب اين رنگ باعث ايجاد آرامش نسبي در طراحي اتاق هاي خواب و هم چنين سرويس هاي بهداشتي مي شود. امروز ما قصد داريم انتخابهاي گوناگون طراحي داخلي با استفاده از رنگ خاکستري قهوه اي شگفت انگيز را براي شما عنوان کنيم . ادامه مطلب را براي مجموعه اي از عکس ها و ايده هاي الهام بخش براي طراحي دکوراسيون داخلي بخوانيد.

 


خاکستري مايل به قهوه اي در مواجهه با خاکستري

رنگ خاکستري مايل به قهوه اي و خاکستري به عنوان دو عضو در يک بدن هستند که استفاده از اين رنگها در اتاق ها سبب حس آرامش و طراحي دکوراسيون داخلي مدرن مي شود. از استفاده از اين دو رنگ در کنار هم دريغ نکنيد.

دکوراسيون داخلي

خاکستري مايل به قهوه اي در کنار خاکستري براي پوشش شومينه

 

رنگ خاکستري بر روي يک ديوار خاکستري مايل به قهوه اي سبب ايجاد کنتراست جذابي در دکوراسيون داخلي اتاق شيک زير شده است. خاکستري به طور هنرمندانه اي در کف و مبلمان اتاق منعکس شده است.

دکوراسيون داخلي

خاکستري مايل به قهوه اي در کنار خاکستري در يک اتاق نشيمن مدرن

 

شما مي توانيد با انتخاب رنگ خاکستري تيره از طيفهاي رنگي خاکستري مايل به قهوه اي چشم اندازي جذاب را در دکوراسيون منزل انتخاب کنيد. آينه ها و استيل ها صحنه اي زيبا از ايجاد رنگ سرد به روز را جلوه مي دهند.

دکوراسيون منزل

خاکستري مايل به قهوه اي در کنار خاکستري در اين سرويس بهداشتي مدرن

 

ملحفه هاي خاکستري يک احساس ظريف را به اتاق خواب مي افزايد که يک جنبه امتيازي براي طراحي جزئيات بافت الگو در طراحي سرتاج هاي تخت ها را داراست.

دکوراسيون داخليخاکستري مايل به قهوه اي در کنار خاکستري در دکوراسيون داخلي يک اتاق خواب گرم و نرم

 

در حمام کاشيکاري و تر و تميز زير به سختي ميشود گفت که کجا رنگ خاکستري تمام شده و رنگ خاکستري مايل به قهوه اي آغاز مي شود. دقيقا به همين دليل ما عاشق اين فضا هستيم.

دکوراسيون داخلي

خنثاي گرم در طراحي داخلي اين حمامِ براق

 

اين مطلب ادامه دارد.

تهيه و ترجمه: تحريريه گروه معماري و دکوراسيون داخلي شاه توت


معماری و طراحی دکوراسیون داخلی خاکستري ,قهوه ,مايل ,داخلي ,دکوراسيون ,اتاق ,خاکستري مايل ,دکوراسيون داخلي ,کنار خاکستري ,اتاق خواب ,دکوراسیون داخلی ,طراحي دکوراسيون داخلي منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی میهن استور تخفیف دونی هنرکده ابنیه های تاریخی استاد حاج علی جلالی