پاورپوینت اوقات فراغت چیست

پاورپوینت اوقات فراغت چیستدسته: علوم اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 377 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 39

پاورپوینت اوقات فراغت چیست شامل 39 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم اجتماعی کاربرد دارد

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

پاورپوینت اوقات فراغت چیست

 

پاورپوینت اوقات فراغت چیست شامل 39 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی، روانشناسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

فراغت به‌معنای آسودگی و آسایش است، که معمولا در مقابل اشتغالات و درگیری‌های روزمره، که نوعا موجب خستگی می‌شود، به‌کار می‌رود. مفهوم اوقات فراغت در لغت را می‌توان به‌طور خلاصه؛ زمان‌ها، مواقع و ساعاتی دانست، که فرد در آسایش، استراحت و آرامش به‌سر می‌برد.

دومازیه (Joffre Dumazedier)، جامعه‌شناس فرانسوی و مؤلف کتاب "به‌سوی یک تمدن فراغت"، معتقد است که اوقات فراغت، عبارت از مجموعه فعالیت‌هایی است، که شخص، پس از ارزشیابی تعهدات و تکالیف شغلی، خانوادگی و اجتماعی، با میل و اشتیاق به آن می‌پردازد و غرضش استراحت، تفریح، توسعه دانش، به‌کمال رساندن شخصیت خویش، به‌ظهور رساندن استعدادها و خلاقیّت‌ها و یا مشارکت آزادانه در اجتماع است.

در عصر ما اندیشه درباره فراغت، کم و بیش با پیدایش جامعه‌شناسی فراغت، یعنی دانشی که در نظر دارد، آن‌را با روش‌های علمی، مورد برسی قرار دهد، مرتبط است و دانشی است، که می‌خواهد مسائل واقعی تحوّلات حوزه کار و شیوه زندگی را مطالعه کند.

جامعه‌شناسی فراغت در آمریکا پدیدار شد و دانشمندانی مانند مارگریت مید، اریک فروم، رایت میلز، هاویگوست و . در جنبه‌های مختلف به آن پرداختند.

و .

فهرست مطالب

مقدمه
تفاوت اوقات فراغت با بیکاری، کار و تفریحات
ویژگی‌های اوقات فراغت
نظریه‌های اوقات فراغت
شاخص‌های فراغت در دوران جدید
کارکردهای اوقات فراغت
اوقات فراغت و آسیب‌پذیری‌های اجتماعی
پایان

 

عنوان : اوقات فراغت چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 380 کیلوبایت

تعداد صفحات : 39

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت اوقات فراغت چیست

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

برچسب ها : پاورپوینت اوقات فراغت چیست , پاورپوینت اوقات فراغت چیست , دانلود پاورپوینت اوقات فراغت چیست , پاورپوینت رایگان اوقات فراغت چیست , پاورپوینت نظریه های اوقات فراغت , پاورپوینت جامعه شناسی فراغت , پاورپوینت تعریف اوقات فراغت , پاورپوینت مفهوم اوقات فراغت , دانلود اوقات فراغت چیست , اوقات فراغت چیست , تحقیق اوقات فراغت چیست , پروژه اوقات فراغت چیست , دانلود پاورپوینت نظریه های اوقات فراغت


شیک فایل , دانلود پروژه های تخصصی فراغت ,اوقات ,پاورپوینت ,چیست ,فایل ,دانلود ,اوقات فراغت ,فراغت چیست ,پاورپوینت اوقات ,چیست پاورپوینت ,فراغت پاورپوینت ,پاورپوینت اوقات فراغت , منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گردشگری استان چهارمحال بختیاری دانلود فایل های کمیاب Heal ارزان سرا رسانه خبری ماهان