طراحی سایت یکی از ابزارهایی است که به منظور بازاریابی MarketPlace ها می تواند مورد استفاده صاحبان گاه های اینترنتی و مشاغل آنلاین قرار گیرد. بازاریابی MarketPlace ها یکی از موارد بسیار مهم می باشد که در رونق کار این گاه های اینترنتی نقش پررنگی ایفا می نماید. به منظور بازاریابی گاه های اینترنتی نکات متعددی را در طراحی سایت MarketPlace ها لحاظ نمود که در ادامه به بررسی برخی از این نکات می پردازیم.

نکات مهم در طراحی سایت به منظور بازاریابی MarketPlace ها

  • ارائه برخی کالاها به صورت رایگان : از امکاناتی که می توان در طراحی سایت MarketPlace ها لحاظ نمود که منجر به موفقیت در امر بازاریابی MarketPlace ها گردد، عبارت است از تخصیص صفحه ای برای ارائه کالاهای رایگان در سایت گاه آنلاین. توجه داشته باشید که این کالاها هر چند کوچک و ارزان باشد، می تواند نقش مؤثری در جذب مشتریان ایفا نماید.
  • برگزاری قرعه کشی در سایت گاه : برگزاری قرعه کشی به مناسبت های مختلف در ایام خاصی از سال و اطلاع رسانی چنین قرعه کشی هایی در طراحی سایت گاه، می تواند منجر به موفقیت در امر بازاریابی MarketPlace ها گردد.
  • تعامل با تأمین کنندگان کالاهای شناخته شده : یکی از مواردی که در بازاریابی MarketPlace ها نقش عمده ای ایفا می نماید، تعامل صاحبان گاه های اینترنتی با تأمین کنندگان عمده کالا و عرضه کنندگان برندهای مشهور و پر مخاطب و معرفی این محصولات در طراحی سایت گاه مربوطه می باشد.
  • تنوع محصولات ارائه شده در سایت گاه: از دیگر موارد مؤثر در بازاریابی MarketPlace ها ایجاد تنوع در محصولات ارائه شده از طریق طراحی سایت MarketPlace ها می باشد که می بایست مورد توجه طراحان چنین سایت هایی قرار گیرد.

دیگر موارد مهم در طراحی سایت MarketPlace ها

  • امکان ثبت نام کاربران در سایت : پیش از هر چیز، می بایست امکان ثبت نام کاربران و ایجاد حساب کاربری برای مشتریان در طراحی سایت MarketPlace ها لحاظ گردد.
  • در نظر گرفتن اعتبار مالی هر چند ناچیز برای مشتریان : با در نظر گرفتن چنین امکانی در طراحی سایت MarketPlace ها، می توان کاربران را به ثبت نام در سایت MarketPlace ترغیب نمود و امیدوار بود که این کاربران رفته رفته تبدیل به مشتریان گاه شوند.
  • حمایت مالی از برندهای محبوب : به منظور بازاریابی MarketPlace ها، یکی از مواردی که بسیار مهم و کاربردی می باشد، تبدیل شدن به حامی مالی برندهای مشهور و تبلیغ نمودن کالاهای تولیدی این برندها که در میان مردم محبوبیت و جایگاه ویژه ای دارند، می باشد.

متن بعد: اپلیکیشن موبایل MarketPlace ها

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت سایت ,marketplace ,طراحی ,بازاریابی ,گاه ,مشتریان ,طراحی سایت ,بازاریابی marketplace ,سایت marketplace ,سایت گاه ,منظور بازاریابی ,منظور بازاریابی marketp منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پی سی وی پی ان پوشاک زنانه و مردانه دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم بیگول دانلود رمان|خاص دانلود علوم ماورا قیمت فلزیاب و طلایاب