نخستین برف زمستانی در اصفهان

نطنز- نخستین برفی زمستانی با هشت سانتی متر بارش، طبیعت زیبا و کویری بادرود را سفیدپوش کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، ناصر عزیزی صبح امروز (یکشنبه) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بارش برف از شب گذشته در سطح شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رییس اداره هواشناسی نطنز گفت: بارش برف تاکنون در نطنز پنج سانتی متر، در روستاهای کوهستانی ابیانه هفت سانتی متر، یارند شش سانتی متر و در شهرکویری بادرود هشت سانتی متر گزارش شده است.

وی تصریح کرد: از شب گذشته تاکنون شش سانتیمتر برف مذاب نیز باریده است و این بارش، میزان بارندگی در سال زراعی جدید را به ۱۲/۲ میلی‌متر رسانده است.

عزیزی گفت: این نخستین برفی است که امسال شهر بادرود، خالدآباد و روستاهای بخش بادرود را سفیدپوش کرده است.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی های جوی، بارش‌ها تا اوایل امشب ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: دمای هوا در نطنز منفی سه درجه، نَم نسبی ۱۰۰ درصد، سرعت باد دو متر بر ثانیه، جهت باد ۳۵۰ درجه شمالی و دید افقی هزار متر است.

رضا حاجی آقاجانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نطنز با اشاره به بارش برف در شهرستان و محورهای مواصلاتی، گفت: از شب گذشته ۱۵ دستگاه ماشین آلات به همراه ۲۴ نفر در حال بازگشایی و نمک پاشی در جاده های نطنز به بادرود، نطنز به کاشان، نطنز به طرق‌رود و نطنز به موغار هستند.

 
بادرود رسانه نطنز ,سانتی ,بارش ,بادرود ,گذشته ,نخستین ,سانتی متر، ,رییس اداره ,کویری بادرود ,نخستین برفی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید به دانش وب خوش آمدید! درب اتوماتیک وب سایت روانشناسی و مشاوره کمدی مووی سایت لر موزیک | سایت آهنگ لری ایران سی اس گو تخفیف ویژه