شهریه دانشگاه در قبرس

قبرس یکی از کشور های اروپایی است که در شرق دریای مدیترانه قرار دارد. کشور قبرس از دو بخش تشکیل میگردد . بخش یونانی نشین کشور قبرس تنها یک دانشگاه و چند کالج دارد . در قسمت ترک نشین کشور قبرس، که  دانشگا ه ها و کالج های بیشتری نسبت به بخش یهودی نشین قبرس دارد اما سطح دانشگاه های آن از قسمت اروپانشین قبرس پایین تر است . در کشور قبرس شهریه دانشگاه  های آن بایکدیگر متفاوت است .

یکی از بهترین دانشگاه های کشور قبرس دانشگاه نیکوزیا است . در این دانشگاه شهریه سالانه داتشجویان در حدود 9600 یورو میشود ودر مقطع  کارشناسی ارشد شهریه دانشجویان در این دانشگاه در حدود14858یورو با ویزای تحصیلی قبرس برای کل دوره تحصیلی میباشد.

  

شهریه در دانشگا های کشور قبرس در  مقطع کارشناسی برای  دانشجویان بین المللی در حدود 6142یورو برای هرسال میباشد  یعنی برای هرترم دانشجو باید مبلغی در حدود 3071یورو برای شهریه بپردازد.

در دانشگاه مدیترانه شرقی که از معتبر ترین دانشگا های کشور قبرس است در دوره کارشناسی رشته های مهندسی و مدیریت میزان شهریه دانشجو 8000دلار در سال میباشد . شهریه دریافتی از دانشجویان در این دانشگاه در رشه های داروسازی و پزشکی مبلغ 15000دلار در سال میباشد در این دانشگاه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد شهریه ای معادل 9200دلار برای کل دوره تحصیل در قبرس در رشته های مهندسی پرداخت میکنند در صورتی که دانشجویان رشته های مدیریت کارشناسی ارشد دانشگا ه مدیترانه شرقی از   10تا 14هزار دلار شهریه سالانه را برای تحصیل پرداخت مینمایند .شهریه  دکتری دانشگاه مدیترانه شرقی در رشته مدیریت و مهندسی با شهریه های مدیریت و مهندسی مقطع ارشد برابر میباشد .

در دانشگا های آمریکایی گرینه قبرس نیز ،  شهریه تحصیلی دانشجویان در مقطع لیسانس 6تا 5هزاز یورو در سال است و هزینه ی زندگی در قبرس نسباتا بالا است و بجز تحصیل رایگان در قبرس شهریه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه های گیرنه برای کل دوره 2 ساله از 6 تا 7000یورو میباشد . همچنین هزینه دکتری در این دانشگاه ها برای کل دوره پنج ساله این مقطع مبلغ 8هزار یورو است .

هزینه دانشگاه شرق نزدیک  قبرس نیز به شرح ذیل میباشد : برای دوره کارشناسی و برای تمامی رشته های مهندسی و مدیریت 5 تا 6 هزار یورو، برای مقطع ارشد برای کل دوره تحصیلی 6تا 7 هزار یورو  و برای مقطع دکتری 8000یورو برای دوره پنج ساله این مقطع میباشد .


تحصیل خارج از کشور قبرس ,دانشگاه ,شهریه ,کشور ,دوره ,مقطع ,کشور قبرس ,کارشناسی ارشد ,مدیترانه شرقی ,دوره کارشناسی ,دانشگاه مدیترانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وینگ چون شهرستان تبریز با مربیگری سی هینگ پرویز رستمی فروشگاه اینترنتی آف کده سایت فروشگاه خشکه Transla معرفی کالا فروشگاهی doctorattar هیرساگل دالیم بزرگ ترین وبسایت دانلود