به گزارش صدای سیستان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از «حجت الاسلام و المسلمین حاج محمود بیانی» که با حضور ائمه جمعه و فرمانداران مسئولان منطقه سیستان در مصلای المهدی (عج) شهرستان زابل برگزار شد، اظهار کرد: تجلیل و قدردانی از عزیزان و بزرگانی که به مردم خدمت کرده‌اند از رسوم و آداب دین مبین اسلام و به نوعی بزرگداشت مقام علم و معرفت است.

امام جمعه زابل با اشاره به ابعاد شخصیتی حجت‌الاسلام بیانی، گفت: حجت‌الاسلام بامام جمعه زابل گفت: حجت‌الاسلام محمود بیانی در سخت‌ترین دوران در منطقه سیستان ماموریت داشته‌اند تا در سنگر نماز جمعه و در قرارگاه فرهنگی، ایمان، تقوا به عنوان فرمانده قرارگاه ایفای نقش کنند.

 

همایش بیانی

بیانی در سخت‌ترین زمان‌ها در منطقه سیستان ماموریت داشته‌اند تا در سنگر نماز جمعه و در قرارگاه فرهنگی، ایمان، تقوا به عنوان فرمانده قرارگاه ایفای نقش کنند.

وی ادامه داد: این عالم بزرگوار یکی از ناشرین معارف اهل بیت (ع) هستند و در راه دفاع از اسلام و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی این عطیه بزرگ خداوند متعال، فرزند عزیز خودشان را به قربانگاه فرستادند تا این آرمان‌ها و ارزش‌ها حفظ شود.

کیخا تاکید کرد: شخصیت‎های بزرگی مانند ایشان الگوهای مذهبی، اجتماعی و عملی در زندگی هستند که اگر افراد مختلف جامعه به ویژه جوانان با آنها آشنا شوند می‌توانند مسیر درست زندگی را یافته و در راه رشد و تعالی معنوی گام بردارند.


ابادی (روستا ) در سیستان ----نهور جمعه ,سیستان ,قرارگاه ,بیانی ,زابل ,منطقه ,منطقه سیستان ,ایمان، تقوا ,عنوان فرمانده ,فرمانده قرارگاه ,قرارگاه ایفای ,فرمانده قرارگاه ایفای ,عنو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Dinograph خرید هدیه کنترل موتور Go Download اینجا همه چی هست شهر فرنگ از همه رنگ closed بازار سرمایه