بیوگرافی ساقی زینتی

عکس های ساقی زینتی

ساقی زینتی بازیگر نقش مل مل سریال شهرزاد در سال ۱۳۴۹ در شهر رشت متولد شد و اکنون ۴۷ ساله است. خانواده او ۳ نفره است و یک دختر ۱۴ ساله به اسم سارینا صابری دارد که همانند مادرش بازیگر است و در چند تله فیلم تا به امروز بازی کرده است.

او هم جزو بازیگران ایرانی است که با تکیه بر توانایی های خودش وارد حرفه بازیگری شده است و با تلاش و پشتکار مداوم خود به این مرحله رسیده است. از آخرین کارهای او می تواند به نقش مل مل در سریال شهرزاد اشاره کرد. در ادامه عکس ساقی زینتی و دخترش را می بینید :

ساقی زینتی و دخترش

ورود به دنیای بازیگری

ساقی زینی از جمله بازیگران ایرانی است که با مخالفت های خانواده اش با بازیگر شدنش مواجه بود اما او بازیگری را به شدت دوست داشت. بعد از اینکه در سال ۱۳۷۰ دیپلم اش را گرفت در یکی از روزها در رشت از طریق یک آگهی متوجه جذب نیرو در رشته بازیگری, خیاطی و منشی صحنه می شود.

او به قصد تست خیاطی می رود اما کارگردان از او درخواست می کند که برای بازیگری تست بدهد و او هم قبول می شود و در کنار بازیگری تحصیلات دانشگاهی اش را در رشته ریاضی تا کارشناسی ارشد ادامه می دهد.

شهرت رسیدن

ساقی زینی تا به امروز در فیلم و سریال های تلویزیونی زیادی بازی کرده است اما سریال دنیای شیرین باعث شناخته شدن او در میان مردم شد و بعد از آن با بازی در سریال پس از باران توانست جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر در سینما و تلویزیون اثبات کند.

ساقی زینتی

نقش ساقی زینتی در سریال شهرزاد

او در سریال شهرزاد نقش کلفت خانه بزرگ آقا را بازی می کرد که اکرم ندیمه مخصوص شیرین دختر بزرگ آقا با او رابطه خوبی نداشت و سرانجام اکرم او را از پله ها هل داد و گردن شیرین انداخت. ساقی زینتی همان بازیگر سریال شهرزاد بود که آخر داستان شهرزاد و کشته شدن بزرگ آقا را لو داد.

عمل های زیبایی

اگر پول به اندازه کافی باشد چه اشکالی دارد انسان به دنبال زیبایی بود و اختیار هرکس دست خودش است و هر طور که دوست دارد می تواند زندگی کند ولی من به عنوان یک بازیگر با چهره طبیعی خودم بهتر میتونم با مخاطب ارتباط برقرار کنم اما اگر چهره ام دستکاری شود مصنوعی و غیر قابل باور می شود.

عکس های لیلا زارع مشکلات مالی لیلا زارع مشکلات مالی من به نوعی به خودم مربوط می شود و تا به امروز حتی در شرایط سخت مالی .

متاسفانه بعضی از دوستان بعد از اینکه عمل زیبایی انجام دادند هم کم کار شدند و هم افسردگی گرفته اند اما واقعیت است است برخی از افراد هیچ روزنه امیدی در زندگی خود ندارند و دلخوشی شون انجام عمل های زیبایی است تا شاید اتفاق مهمی در زندگی شان رخ بدهد.

تصاویر جدید ساقی زینتی

زندگی را آسان بگیرید

من بر این باورم که اگر زندگی را آسان نگیریم خیلی زود از پا می افتیم کسانی که پول دارند از زندگی لذت می برند و در این میان کسانی که پول ندارند همواره برای کسب درآمد دوندگی می کنند و منم جزو این دسته هستم اما هیچ وقت زندگی را جدی نمی گیرم و اگر روزی اتفاق تلخی برایم بیفته به خودم می گویم شاید در آن کار خیری بوده و هیچ دغدغه و نگرانی به خودم راه نمی دهم.

بیمه خدا هستم

هیچ وقت دکتر نمی روم مگر دندانپزشکی. اصلا به بیماری و مریض شدن فکر نمی کنم و همیشه روحیه شاد و باطراواتی دارم و خیلی کم بیمار می شود و اگر بیمار شدم با آرامش ذهن, خود درمانی می کنم. در شرایط خیلی سخت هم می خندم و مثبت اندیشی برای سلامت روح و جسم خیلی مفید است و آدم های منفی همیشه بیمار و عصبی و پر از استرس هستند.

شاید براتون جالب باشه من بیمه ندارم چون همیشه به همه گفته ام بیمه خدا هستم.

عکس های اینستاگرام ساقی زینتی

اهل ورزش

سال ها قبل هم والیبال بازی کردم و هم صخره نوردی در گیلان می رفتم. ولی چند سالی است که کمرم آسیب دیده و نمیتونم ورزش سخت بکنم برای همین پیاده روی می کنم.

پریوش نظریه عکس پریوش نظریه با همسرش پرویش نظریه متأهل می باشد و یک دختر به اسم آناهیتا دارد اما .

عاشق خوردن عذاهای متنوع شمالی هستم و همه چیز میخورم با این حال وزنم سال هاست که ثابت مانده است. به نظر من باید هر چیزی را به جا و به اندازه و درست مصرف کرد.


سایت زیبایی و مدل لباس و آشپزی سریال ,ساقی ,زندگی ,شهرزاد ,بازیگری ,بازیگر ,ساقی زینتی ,سریال شهرزاد ,مشکلات مالی ,ساقی زینی ,بازی کرده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موسسه تام صنعت نمایشگاه آشپز باش آرام کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. آموزش طراحی ایران موزیک لاله دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. کسب درامد رایگان از اینترنت