هیتر انرژی و یا بخاری کارگاهی یکی از معتبرترین برندهای این صنعت است که برای همه آشناست. بطور کلی هیتر و کوره هوای گرم که از نظر عملکرد به انواع فن دار ، بدون فن و تابشی تقسیم می شوند از نظر نحوه قرارگیری یا نصب نیز به سه گروه هیتر و کوره هوای گرم ایستاده ، کابینتی و هیتر های تابشی تقسیم می شوند که هیترها و کوره هوای گرم ایستاده وکابینتی از نظر عملکرد تفاوت چندانی با هم ندارند و حتی می توان گفت که از لحاظ نحوه عملکرد بسیار شبیه یکدیگر عمل می کنند و تفاوت اصلی آنها در ظاهر و نحوه نصب آنها می باشد؛ اما هیترهای تابشی که برمبنای گرمایش تابشی عمل می کنند ، محل نصب آنها در زیر سقف سازه های بزرگ و یا فضاهای باز می باشد. قیمت های ارائه شده در سایت دماتجهیز با تضمین اصالت کالا با تخفیف قابل توجهی ارائه شده است تا مصرف کنندگان به اعتماد برند دماتجهیز ی ارزان و اصل داشته باشند. علاوه بر قیمت های بسیار رقابتی اطلاعاتی کاملی درج شده است تا به صورت کامل متوجه شوید هیتر انرژی را با چه ظرفیتی اری کنید و.

نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید:

  1. برای تعیین ظرفیت هیتر یا کوره هوای گرم مورد نیاز سالنها،در شرایط آب و هوایی مانند تهران معمولاً به ازاء هر متر مکعب از فضای سالن حدود 40 کیلو کالری ظرفیت گرمایش ( هر ساعت) در نظر گرفته می شود که در صورت نیاز کارشناسان شرکت دماتجهیز قادر به ارائه راهنمایی های موردنیاز می باشند.
  2. استفاده از هیترهای تابشي (تشعشعی) برای گرمایش در سطح محل مورد نظر ، در سالن های وسیع و حتي فضاهای باز مناسبترين انتخاب مي باشد.
  3. هيترهای تابشي که در ارتفاع 4 تا 12 متری سطح زمين (بر اساس ظرفيت) نصب مي شوند ، بدون نياز به گرمايش هوای محيط ، سطح مورد نظر را گرم نموده و موجب صرفه جويي فراوان درمصرف گاز مي گردند.
  4. ارزش حرارتي هر متر مکعب گاز طبيعي معادل 9500Kcal  مي باشد.
  5. ارزش حرارتي هر ليتر گازوئيل تقريبا معادل 8500Kcal مي باشد. 

محصولات گرمایشی و موتورخانه هیتر ,هوای ,تابشی ,کوره ,ارائه ,دماتجهیز ,کوره هوای ,هیتر انرژی ,ارزش حرارتي ,تابشی تقسیم ,بخاری کارگاهی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت سکوی مطلب خدا جون تا کی... دانلود کده سایت نفت یاسوج فروش انواع فلزیاب آنتنی | 09197977577 روانشناسی