شهر های معروف روسیه

روسیه کشوری بسیار پهناور و بزرگ است که به عنوان بزرگ ترین کشور دنیا شناخته می شود. این کشور بسیار پهناور و بزرگ دارای اثار تاریخی و کاخ های بسیار قدیمی از دوران شوروی است که این مسئله تصمیم گیری در مورد این که در کدام شهر و در کدام قسمت این کشور زندگی کنیم را سخت تر می کند. در متن زیر اسامی تعدادی از شهر های کشور روسیه همراه با توضیح مختصری امده است که شما را در تصمیم گیری در مورد انتخاب شهر و محل زندگی و هزینه ی تحصیل در روسیه و هزینه ی زندگی در روسیه و دانشگاه های روسیه راهنمایی  می کند. 

شهر مسکو:

مسکو با کاخ هایی بسیاری که در خود داراست فقط پایتخت روسیه معرفی نمی شود بلکه مهد هنر و تاریخ کشور روسیه است. کاخ کرملین،رد اسکوپر افسانه ای و کلیسای سنت باسیل همچنین میدان سرخ این شهر و بسیاری از اثار باستانی دیگر باعث شده این شهر یکی از بزرگ ترین جاذبه های شگفت انگیز این کشور باشد.این شهر همچنین دارای کافه ها و رستوران های زیبایی است. 

سن پترزبورگ:

سن پترزبورگ شهر قدیمی و دلربای کشور روسیه است که تا قبل از انقلاب مجموعه ی معروف ارمیتاژ روسیه یعنی تا قبل از سال 1917 بر کشور روسیه حکومت میکرد. این شهر دارای پیچ و خم های زیاد تاریخی هست و دارای اثار تاریخی و پل هایی با معماری های حیرت انگیزی است. در این شهر  و باغ پیتر هوف را می توانید تماشا کنید. 

نووگورود:

این شهر بسیار قدیمی و باستانی در بین شهر مسکو و سن پترزبورگ واقع شده است. این شهر در بین گردشگران بسیار معروف است و سالیانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا با ویزای تحصیلی روسیه به خود جذب می کند. کلیسای سوفیا در مرکز این شهر زیبا نمایان است . 

یکاترینبورگ:

این شهر اولین مرکز تفریحی کشور روسیه است البته در صورتی که شما از سمت سیبری وارد این کشور شوید. این شهر به شهر رومانوف معروف است زیرا محل قتل خانواده رومانوف است. 

 


تحصیل خارج از کشور روسیه ,کشور ,معروف ,دارای ,مسکو ,پترزبورگ ,کشور روسیه ,بسیار قدیمی ,تصمیم گیری ,اثار تاریخی ,دارای اثار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چیز برای تو دانلودستان راه های داشتن یک زندگي شاد مقالات تجهیزات نظافت صنعتی دکتر محمود لطفی نیا فیلمش | دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم پورتال خبری امیر زاهدیان فرد تخفیف دونی Bioshop