به گزارش خبر فوری به نقل از اعتمادآنلاین در جریان نا آرامی های اخیر در کشور تلگرام حدود دو هفته فیلتر شد، فیلتر شدن این پیام‌رسان مشکلات عمده‌ای را برای کاربران آن ایجاد کرد. حال اما صحبت‌هایی در خصوص تقویت پیام‌رسان‌های داخلی و جایگزین شدن این پیام‌رسان‌ها بجای تلگرام مطرح است. 
نمایندگان مجلس جزو مسئولینی هستند که در تلگرام حضور پر رنگی دارند. در نظر سنجی که از تعدادی از نماینده مجلس از طیف‌های مختلف داشتیم، بجز یک نفر که گفته بود تلگرام‌باز نیستم، مابقی آنها در تلگرام عضویت داشتند. نیمی از این نمایندگان با فیلتر شدن تلگرام دچار مشکل شده بودند البته در این بین یک نماینده هم گفت که از استفاده می کرده  بنابراین مشکلی برایش پیش نیامده است یک نماینده هم اعلام کرد که با فیلتر شدن تلگرام استراحت کردم. اما محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید گفت که من طوری با فضای مجازی برخورد می کنم که اگر یک جایی دسترسی نداشته باشم با مشکل روبرو نشوم.
ادامه خبر

ت فوری تلگرام ,فیلتر ,نماینده ,مجلس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تولیــــد کـــننده قــفس های ماکــــیان فروشگاه جومونگ کفش کتونی اسپرت ارزان نیم بوت ساق دار چرمی پشمی خز زنانه دخترانه مردانه پسرانه 2021 در مورد تعمیرات لوازم خانگی لبنیاتی مناف زاده بیرق daryaa خرید عینک آفتابی چنل