طرز تهیه دسر پرتقال

طرز تهیه دسر پرتقال

دسر پرتقالییکی از خوشمزه ترین دسر ها می باشد که شما می توانید از این دسر مجلسی برای پذیرایی از مهمان ها در فصل پاییز و زمستان استفاده کنید. در این آموزش ماطرز تهیه دسر پرتقالیخوشمزه و مجلسی را به همراه پرتقال, پودر ژلاتین, خامه و . در پارلین آماده کرده ایم که شما به راحتی می توانید با این آموزش در خانه دسر پرتقالی خوشمزه را درست کنید.

مواد لازم مقدار لازم
پرتقال ۱ عدد
آب پرتقال یک و نیم لیوان
پودر ژلاتین ۱ قاشق غذاخوری
شکر نصف لیوان
آب ۳ قاشق غذاخوری
پودر قند ۳ قاشق غذاخوری
خامه نصف لیوان

مراحله تهیه دسر پرتقال

آب پرتقال را به همراه شکر روی حرارت قرار بدهید تا شکر داخل آب پرتقال حل شود سپس پود ژلاتین و آب را روی بخار آب بگذارید تا به روش بن ماری پودر ژلاتین در آب حل شود. پس از حل شدن پودر ژلاتین, آن را داخل آب پرتقال و شکر بریزید و هم بزنید و سپس به مدت نیم ساعت در فریزر بگذارید. حالا خامه را به همراه پودر قند با همزن هم بزنید تا سفت شود. سپس پرتقال را پوست گرفته و مغز آن را تکه تکه کرده و به همراه خامه روی دسر بریزید و سپس آن را با سلیقه خودتون تزیین کنید.

طرز تهیه دسر سیب دسر سیب ژله ای دسر سیب ژله ای با لیمو یکی دیگه از دسرهای پرطرفدار می باشد که شما میتوانید این دسر را .

قالب دسر پرتقالی

شما می توانیددسر پرتقالیرا در هر قالبی تهیه کنید اما برای سرو تک نفره بهتر است از قالب های سیلی چند محفظه استفاده کنید. البته من از یک قالب سیلی بزرگ استفاده کردیم.

امیدوارم که آموزش طرز تهیه دسر پرتقال مورد توجه شما قرار گرفته باشد برای دیدن طرز تهیه انواعدسر های مجلسیاینجا کلیک کنید.

 طرز تهیه دسر پرتقال | سایت سرگرمی


سایت زیبایی و مدل لباس و آشپزی پرتقال ,تهیه ,پودر ,ژلاتین ,خامه ,غذاخوری ,پودر ژلاتین ,قاشق غذاخوری ,استفاده کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نوشته های .......... صبرم سر اومد asheghetabiat از بِن تا بُن زهیر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. کتابخانه آیت الله نجم آبادی