دسکتاپ  فیشینگ یکی از روشهای ی به قصد سرقت هویت کاربران اینترنت با استفاده از دسترسی به اطلاعات محرمانه آنان است. با وجودی که  استفاده از این شگرد مجرمانه  رو به افزایش است هموطنان عزیز اطلاعات کاملی از این نوع ی ندارند و متاسفانه در دام این نوع از ی گرفتار می شوند.
در دنیای کنونی که لحظه به لحظه ابزار و امکانات جدید به بازار عرضه می‌شود، کمی دانش فنی کاربران و هموطنان از این  فناوری‌ها، زمینه را برای سوء استفاده مجرمین فراهم آورده و این افراد فرصت طلب با شیوه‌های مختلف و مهندسی اجتماعی اقدام به ی می‌نمایند. دسکتاپ فیشینگ یکی از موارد مجرمان‌ است که روزبه‌روز در حال افزایش می‌باشد و قربانیان زیادی در این رابطه وجود دارد. دسکتاپ فیشینگ روش پیشرفته‌ی فیشینگ بوده که در آن، کاربران به‌راحتی نمی‌توانند صفحات اصلی را از جعلی تشخیص دهند، چون حتی آدرس سایت جعلی نیز کاملاً با سایت اصلی یکسان می‌باشد و شخص رجوع کننده به چنین سایتی در ظاهر با موارد مشکوکی مواجه نمی‌شود.


رایانوس فیشینگ ,ی ,دسکتاپ ,کاربران ,استفاده ,دسکتاپ فیشینگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عکاسی کودک پيج هاي اينستاگرام خواننده ها وبلاگ جواد عبادی رضامند سافت ویر | دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید تست قالب رایتم